Κυριακή, Μαΐου 21, 2006

ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΠΡΩΙΝΟ!!!



Σήμερα το πρωινό μου ήτανε πολύ αρχοντικό! Η μέρα ήτανε υπέροχη και ηλιόλουστη οπότε ξύπνησα με την ησυχία μου, έκανα ένα μπανάκι και έκατσα κι έφαγα στον κήπο του σπιτιού μου, όπως βλέπετε και στην φωτογραφία, ακούγοντας τα πουλάκια να κελαηδάνε και τον ήλιο να με ζεσταίνει. Μετά βέβαια κάθησα για διάβασμα, καθότι Δευτέρα πρωι περιμένω δυο φίλους να με επισκευτούν απο Ελλάδα και Τρίτη πρωί έχω κάτι εξετάσεις, οπότε πρέπει να στρωθώ λίγο, μπας και κάνω τίποτε. Άσε που έχω να τακτοποιήσω και το δωμάτιό μου για να χωρέσουν οι φίλοι μου αύριο. Πάντως μετά την Τρίτη αρχίζουνε οι διακοπές για δυο εβδομάδες τουλάχιστον, όπου μάλλον θα πατάω πόδι στο σπίτι μόνο για ύπνο κι αυτό μετά τις 2-3 το πρωί κατα πάσα πιθανότητα. Τι καλά!

1 Comments:

At 6:35 μ.μ., Μαΐου 21, 2006, Blogger sardela said...

de se zileyo katholoy...san tin thessaloniki kai pio sigkekrimena ,sa ti xalkidiki,den exi ;PPPPPPPPP

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home