Τρίτη, Μαΐου 23, 2006

ΗΡΘΑΝΕ!!!


Και χθές που λέτε φτάσανε οι φίλοι μου απο Ελλάδα, ο Τάσος αριστερά και ο Γιώργος δεξιά. Βέβαια η φωτογραφία δεν είναι και η καλύτερη καθώς δεν κάθονταν να βγούνε καμμια καλή αλλά θα ανεβάσω μια καλύτερη όταν μου κάτσουνε ;) Έγινε και μια κακή συνενόηση και τους περίμενα απο τις 9:35 ενώ αυτοί φτάσανε απο Μιλάνο στις 12 και κάτι και με μια ώρα καθυστέρηση, αφού γνωρίσανε μια φοβερή Ιταλίδα κατα τα λεγόμενά τους. Φωτογραφίες βέβαια δεν μου δείξανε και μάλλον δεν έχουνε, οπότε δεν μπορώ να πω και την δική μου γνώμη. Το πρώτο βράδυ την αράξαμε μέσα καθ`ότι κι αυτοί κουρασμένοι απο το ταξίδι και εγώ έδινα σήμερα πρωί μάθημα (στο οποίο 90% δεν θα τα πάω και πολύ καλα δυστυχώς...) και την περάσαμε με μπυρίτσες, πίτσες, χαρτάκι και πιο μετά με vodka. Αλλά απο σήμερα έχει γλέντια και γύρες όλη μέρα. Αρχίζει η fiesta muchachos!