Σάββατο, Ιουλίου 01, 2006

ΠΑΡΑΛΙΑ


Σήμερα που λέτε, πήγα παραλία με φίλους από το εράσμους. Από αριστερά προς τα δεξιά λοιπόν, ο Αλμπέρτο, Ιταλός και τρελό party animal (γιορτινό ζώο ελληνιστί :P) η Λάουρα, επίσης Ιταλίδα και πολύ γλυκό κορίτσι και τέλος ο Γιάν, Γερμανός και playboy γενικότερα :D Πάντως καιρός ήτανε να πάω κι εγώ να πάρω λίγο χρώμα γιατί ρεζίλι τελείως, οι Γερμανοί εδώ είναι πιο μαυρισμένοι απο μένα. Είτε γιατί μισώ την άμμο που μπαίνει παντού, είτε γιατί προτιμώ τις βόλτες μέσα στην πόλη, άντε και σε κάνα μπαρ, έχω πάει παραλία πολύ λίγες φορές, με αποτέλεσμα να είμαι άσπρος, όχι σαν γαλακτομπούρεκο αλλά σαν κρέμα τριγώνου πανοράματος τουλάχιστον :P Κι όντως τώρα νιώθω την πλάτη μου να καίει ελαφρώς, οπότε πάμε καλά. Σιγά σιγά και με μέτρο. Πάλι καλά πάντως που έφυγα νωρίς απο την παραλία για να γυρίσω εγκαίρως να δώ το Αγγλία-Πορτογαλλία, όπου προς χαρά μου νίκησε η Πορτογαλλία. Αυτούς τους Άγγλους ρε παιδί μου δεν τους χώνεψα ποτέ ποδοσφαιρικά. Άσε που οι Πορτογάλλοι μετά την νίλα που φάγανε εντός έδρας στο Ευρωπαικό, ε τους το χρώσταγε η μοίρα πιστεύω. Κλείνω και πάω να δώ το Γαλλία-Βραζιλία. Και μακάρι να βγούνε σωστά τα προγνωστικά. Brazil a tope!

4 Comments:

At 12:19 π.μ., Ιουλίου 02, 2006, Blogger sardela said...

ouuuuuuuuuuuuuu re oxi kai portogalia!!!!!!!moufa mudial itan to fetino,toylaxiston ego lega gia gallia ap to ksekinima tis diorganosis!!kakos eprepe na to pekso kana stixima:)

 
At 12:32 π.μ., Ιουλίου 02, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

sxolio 1: H Brazil einai ektos?!... Pou na pesw??Pou na kryftw??se poion na pws ton pono mou h mallon se poion na riksw thn orgh mou??

sxolio2: Aytos o Germanos mou kanei gia playboy..To 'xei to 'xei!..;)

sxolio3: Apokleisthke h Brazil.. Akomh den mporw na to pistpsw. Kai mou to legan apo thn arxh oti ston teliko 8a vre8oun eyrwpaikes omades kai den to pisteya! Euro to kaname to Mountial!!

 
At 2:01 μ.μ., Ιουλίου 02, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Κρίμα δηλαδή που δεν παίζει η Ελλάδα να το παίρναμε κι αυτό ε;

 
At 7:15 μ.μ., Ιουλίου 13, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

πλάκα έχει να διαβάζεις εκ των υστέρων προγνωστικά... κι εγώ με τη βραζιλία ήμουν και πάντως σίγουρα όχι με τη γαλλία, οπότε κάπως σώθηκε το πράγμα...
----
"Aytos o Germanos mou kanei gia playboy..To 'xei to 'xei!..;)"

*seconds that* ;p

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home