Σάββατο, Ιουνίου 24, 2006

SAN JUAN!!!


Μόλις επέστρεψα απο την γιορτή δρόμου που κάνουνε σε όλη την Ισπανία προς τιμή του San Juan. Πήγα παραλία, όπως όλος ο κόσμος, όπου είχε ένα κάρο πυροτεχνήματα να σκάνε συνεχώς, κάνοντας την κατάσταση να μοιάζει με εμπόλεμη ζώνη του Βιετνάμ (όσο αναφορά το ακουστικό κομμάτι και μόνο) όπου βρέθηκα με τους φίλους μου απο το erasmus. Στην παρέα ήτανε και οι συγκάτοικες του φίλου μου Samiuel, η Sara που είναι Καταλάνα Βαρκελωνέζα και η Caro, εκ του Carolina, απο την Κολομβία που έχω να πώ οτι κερδίσανε με χαρακτηριστική άνεση τις εντυπώσεις μου. Την γιορτή αυτή που λέτε την κάνουνε χωρίς κανέναν ιδιαίτερο λόγο, δηλαδή που ρώτησα την Sara απο πού προέρχεται αυτή η γιορτή, δήλωσε άγνοια κι όταν στη συνέχεια ρώτησα 'τότε γιατί την κάνετε;' η απάντηση ήταν το προφανές 'γιατί όχι;' Κατάλαβες φίλε μου; Έτσι χωρίς λόγο και αιτία χιλιάδες άνθρωποι σε όλη την Ισπανία πάνε στις παραλίες, κάνουνε το μπανάκι τους, ακούνε τη μουσικούλα τους, βλέπουνε τα πυροτεχνήματά τους και περνάνε καλά, πίνοντας βεβαίως και γεναίες ποσότητες αλκοόλ (να μη ξεχνιόμαστε) Πάντως η γιορτή δεν κράτησε πολύ για μένα γιατί αφενός ήμουνα κουρασμένος κι αφετέρου και η μάνα μου κουράστηκε γρήγορα και έπρεπε να φύγω για να την βρώ και να επιστρέψουμε μαζί σπίτι καθ'ότι δεν ξέρει ακόμα τα κατατόπια. Ελπίζω μόνο να τις ξαναδώ τις κοπέλες, μιας και τις συμπάθησα ;)

3 Comments:

At 9:21 π.μ., Ιουνίου 24, 2006, Blogger sardela said...

e kai siiiiiii..anti na exis photo ap tis kopeles, moy exis ta pirotexnimata panathema se!!de kseris katholoy apo blogs ;PPpp

 
At 4:28 μ.μ., Ιουνίου 24, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Μη νομίζεις, έχω και απο τις κοπέλες φωτογραφίες θα τις βάλω την επόμενη φορά που θα τις δώ ;)

 
At 9:46 μ.μ., Ιουνίου 25, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Παρόλο που γνωρίζεις το φθόνο που τρέφω στο πρόσωπό σου για τη γεωγραφική σου θέση, και τον οποίο με αυτές τις περιγραφές δεν βοηθάς καθόλου, θα σου δώσω την πληροφορία για την αφορμή της εορτής! :-)
Για το θερινό ηλιοστάσιο λέει γίνεται. Αλλά εξακολουθείς να έχεις δίκιο, δεν είναι και πολύ σοβαρός λόγος αυτός.. από την άλλη, γιατί να χρειάζεται λόγος, καλά λένε οι άνθρωποι!
Άντε καλή αντάμωση με τις κοπελιές!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home