Τρίτη, Ιουλίου 04, 2006

PADRE Y HERMANASTRO



Χθές το απόγευμα έφτασε ο πατέρας μου Βαρκελώνη μαζί με τον ετεροθαλή μου αδερφό, τον Γιώργη, απο Ελλάδα. Ευκαιρία και γι'αυτούς να δούνε την Βαρκελώνη και τ'αξιοθέατά της. Έτσι λοιπόν πήγα και τους πήρα απο το αεροδρόμιο, όπου τους βρήκα ταλαιπωρημένους μιας και η πτήση τους είχε καθηστέρηση. Πάντως μου έφερε 2 μπουκάλια τσίπουρο εδώ συν βιβλία για να έχω να διαβάζω τώρα που έχουνε τελιώσει οι εξετάσεις. Με δυο λόγια ανεφοδιάστικα μια χαρά! Μετά περάσαμε από super market για να αγοράσουμε προμήθειες και πήγαμε σπίτι για να ξεκουραστούμε. Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι με το που φτάσαμε άρχισε να τακτοποιεί τα πράγματά μου μέσα στο δωμάτιο, πράγμα που δεν έκανε ούτε η μάνα μου! Αφού τον έβαλα στην θέση του κάναμε δυο πίτσες να φάμε και αρχίσαμε τις βαριές φιλοσοφίες. Μια φορά να μπορούσα να αποφύγω τέτοιου είδους συζητήσεις με τον πατέρα μου ρε γμτ.. Τέσπα πάντως χθές έκανε ξανά την εμφάνισή της η αγριογουρουνοοικογένεια, όπου εμφανίστηκε και πάλι ο μεγάλος αρσενικός και με αντάλαγμα λίγη πίτσα και 1 φρούτο δέχτηκε να του κάνω μερικά πορτραίτα, ένα από τα οποία παραθέτω εδώ.

1 Comments:

At 7:48 μ.μ., Ιουλίου 04, 2006, Blogger κaτeρina said...

:) απίστευτο το αγριογούροουνο...
ο obelix που να είναι άραγε;;;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home