Δευτέρα, Δεκεμβρίου 11, 2006

ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΑΚΙ (ΚΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ)


Σήμερα πέρασα πολύ όμορφα! Κατ’αρχήν έλιωσα κάνα 11ωρο στον ύπνο και όταν σηκώθηκα είχα κατά τις 1 περίπου κανονίσει να έρθει κόσμος για σπιτικά τσίπουρα στο σπίτι μου. Τελικά παρ’όλο που δεν ήρθε όσος κόσμος είχα πει, περάσαμε μια χαρά! Ήπιαμε τα τσιπουράκια μας και φάγαμε τα μεζεκλίκια μας και όταν κάποια στιγμή μας έκανε όρεξη για γλυκάκι κατεβήκαμε κέντρο να πάρουμε σοροπιαστά από τον Χατζή. Αφού τα τσακίσαμε κι αυτά περάσαμε κι από ένα μπάρ που δουλεύουνε κάτι γνωστές μας κατά τις 9 και και χτυπήσαμε ένα γύρο σφηνάκια τελικίτσες, οπότε και φύγαμε κατ’αυθείαν να πάμε να ετοιμαστούμε για μπάλα, που είχαμε κανονίσει εγώ κι ο Παύλος από μέρες πριν. Τελικώς παρ’όλη την τσιπουροκατάστασή μας μια χαρά παίξαμε (εντάξει ο Παύλος που ήτανε τέρμα έπνιξε κι ένα γκολ, αλλά η άμυνα, εγώ δηλαδή, ήτανε στέρεη σαν βράχος, όχι παίζουμε!) και μάλιστα κερδίσαμε και 12-10, οπότε έπεσε και μια σχετική ιδέα, να πηγαίνουμε για μπάλα αφού έχουμε πιεί τσίπουρα! Τώρα βέβαια το κορμάκι μου εμένα θα πονάει 5 μέρες από το πιάσιμο, τι τα θέλω τα ποδόσφαιρα παππούλης άνθρωπος εγώ;

7 Comments:

At 3:01 π.μ., Δεκεμβρίου 11, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Pantote etsi na pernas kala - kulaei den kulaei alkoolaki sto aimataki...

Xairetismous(agwnistikous?)apo Olga...

 
At 6:50 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

arisssss....hola! qué tal? donde estas? es un monton de tiempo que no nos escribimos.espero que te vaya todo bien! :) sabes?yo he aprobado el examen de inglés! :) hasta pronto. te echo de menos guapo! :*

 
At 7:49 μ.μ., Δεκεμβρίου 13, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Μου φαίνεται πρέπει να σε βάλω ξανά σε φόρμα ρεμάλι! Άσε, κι εγώ αν πάω για μπάλλα τώρα, με κόβω να παθαίνω ανακοπή στο πρώτο τέταρτο. Αν και ως γνωστόν, είμαι σκέτος Dwarven Defender!!!!

 
At 9:12 μ.μ., Δεκεμβρίου 14, 2006, Blogger gaidara said...

:O τώρα ρε θειέ... τι να πω... μετά απο μεζεκλίκια... τσίπουρα... γλυκά απο Χατζή... τεκιλίτσες απ'τις φιλενάδες ;)... πήγες και έπαιξες ποδόσφαιρο... Ε!... τι να πω... ΑΞΙΟΣ!!! :P

 
At 9:21 μ.μ., Δεκεμβρίου 14, 2006, Blogger gaidara said...

άσχετο... ρε θειέ... τι έκανες στα όνειρα λέμε?... και είδα ένα καλό :(

 
At 12:59 π.μ., Δεκεμβρίου 15, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Kala kala,den les oti ebgala ena karo sout,mono gia to ena lathos pou ekane les!Ama se ksanaparw gia mpala kwlogere na me ftyseis! :P

PABLO

 
At 4:41 μ.μ., Δεκεμβρίου 15, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Από την άλλη εγώ θυμάμαι ότι οι καλύτεροι αγώνες μπάσκετ που έπαιξα ήταν μετά από τρελλά μπεκρουλιάσματα!!!

Βέβαια, για όσους με ξέρουν καλά, αυτό σημαίνει πριν 8 περίπου χρόνια, αλλά ουδεμία σημασία έχει! Facts are facts και scripta manet! Τα φύλλα αγώνος υπάρχουν μέχρι σήμερα!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home