Πέμπτη, Δεκεμβρίου 21, 2006

ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ


Σήμερα στην σχολή υπήρχε μια πολύ καλή ομιλία ενός καθηγητή μας, του κ.Σειραδάκη με θέμα τον μηχανισμό των Αντικυθήρων. Και θα ήτανε πολύ καλύτερη αν μπορούσα να την παρακολουθήσω όλη, κάτι το οποίο δεν μπόρεσα, διότι έπρεπε να πάω για εμφάνιση ένα φιλμ, το οποίο κιόλας δεν εμφανίστηκε. Αλλά η διάλεξη θα γίνει ξανά και ίσως να γίνει πιο οργανωμένα και με περισσότερο κόσμο, οπότε και θα κάνω κάποιο ανάλογο post. Πάντως όσο πρόλαβα να δω, πρέπει ο μηχανισμός αυτός να είναι εντυπωσιακότατος. Μιλάμε για μια κατασκευή με γρανάζια, η οποία υπολόγιζε με πολύ μεγάλη ακρίβεια τις τροχιές αστέρων, πλανητών και της σελήνης, κάτι σχεδόν αδιανόητα, αν αναλογιστεί κανείς ότι η κατασκευή γραναζιών μέχρι και μετά τον μεσαίωνα ήτανε μια πολύ δύσκολη υπόθεση, πόσο μάλλον μια σύνθεση με πολλά γρανάζια. Βεβαίως υπάρχουν ακόμα αρκετά αναπάντητα ερωτήματα σχετικά με αυτήν την κατασκευή, όπως το αν ήτανε μοναδική, ποιος την κατασκεύασε, πού κατασκευάστηκε κτλ, για τα οποία υπάρχουνε πολλές υποθέσεις και βεβαίως μπο0ρούν να ερευνηθούν περαιτέρω. Ελπίζω μόνο την επόμενη φορά να μπορέσω να την παρακολουθήσω όλη.

4 Comments:

At 8:01 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006, Blogger gaidara said...

Περιμένω περισσότερα σχετικά με τον μηχανισμό αυτόν, που εγώ τουλάχιστον αδυνατώ να καταλάβω ΠΩΣ συνέλαβαν την ιδέα και ΠΩΣ την υλοποιήσανε...

ΥΓ. ακόμα δεν μου απάντησες τι καλλιτέχνης είσαι θειέ... περιμένω :)

 
At 10:02 μ.μ., Δεκεμβρίου 22, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Ε καλά τώρα καλλιτέχνης... Απλώς λέω να ασχοληθώ με την φωτογραφία όσο μπορώ. Ξεικινάει σαν χόμπι και όπου βρώ ευκαιρία να τραβήξω τα θέματα που θέλω (δλδ πορτραίτα και γενικότερα ανθρώπους) το κυνηγάω λίγο. Χωρίς να γίνομαι φορτικός ελπίζω!

 
At 9:54 μ.μ., Δεκεμβρίου 24, 2006, Blogger gaidara said...

την φωτογραφία την είχα παρεξηγήσει γι αυτόν ακριβώς τον λόγο θειέ... επειδή κατά την αισθητική-άποψή μου βγαίνω χάλια, δεν με θέλει βρε παιδί μου :P, είχα αποφασίσει ότι δεν μου αρέσει... μέχρι που αυτή μου η αντίληψη ανετράπη τελείως αυτό το καλοκαίρι όπου και άρχισα να φωτογραφίζω οτιδήποτε μου έκανε κλικ, που λέμε και στο χωριό μου :P... εκτός εμού φυσικά... αυτή η φωτό στο μπλογκ μου είναι συλλεκτική :P
Καλά να τα περάσεις θειέ!!! :)

 
At 10:57 π.μ., Δεκεμβρίου 26, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Πάντως σε κάθε περίπτωση όσο πιο πολύ ασχολείσαι με κάτι τόσο καλύτερα το κάνεις όσο περνάει ο καιρός. Σίγουρα ενδέχεται να μην φτάσεις ποτέ κάποιους πραγματικά πολύ ταλαντούχους, αλλά αυτό που αρκεί είναι να κάνεις ότι καλύτερο με τα δικά σου μέτρα. Καλά χριστούγεννα!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home