Σάββατο, Φεβρουαρίου 17, 2007

PARTY ΣΤΗΝ ΥΔΡΟΓΕΙΟ


Χθές το βράδυ είχε ο 1055 πάρτυ μασκέ στην υδρόγειο και είπαμε να πάμε με τον Παύλο. Εγώ ντύθηκα Παύλος κι ο Παύλος θεος Άρης, οπότε μια χαρά μεταμφιεσμένοι πήγαμε! Τόσο καλή μεταμφίεση, που αν δεν το λέγαμε, κανένας δεν θα το καταλάβαινε. Είχε dj sets και lives, τους Λουδίας και τους Monkey step. Ωραία ήτανε, αλλά μετά την κλήρωση (στην οποία δεν κερδίσαμε τίποτα...) φύγαμε, πάνω που άρχισε να βάζουνε και πολύ καλά κομμάτια, Ramstain και άλλα δυνατά, ότι πρέπει για χτύπημα. Συναντήσαμε αρκετό και όμορφο κόσμο, μέρος του οποίου ήτανε μεταμφιεσμένος πολύ όμορφα, όπως το αγγελάκι της φωτογραφίας, το οποίο όμως δεν βγήκε πολύ καλά, λόγω χαμηλού φωτισμού. Μετά απο την Υδρόγειο, πήγαμε για μια μπυρίτσα σε άλλο μπαρ και φύγαμε νωρίς (το πρωί εννοείται). Σήμερα πήγα για καφέ προς Κρήνη μεριά και αύριο πρωί, θα πάω να βρώ τους δικούς μου, προς Καστοριά και ειδικότερα στο μυθικό χωριό Μελάνθιο. Το μΕλάνθιο είναι ένα παλιό χωριό, στο οποίο έχουνε μείνει μόνο οι μεγάλοι κάτοικοί του και μόνο τα καλοκαίρια ανεβαίνουνε οι πιο νέοι. Πολύ όμορφο και γραφικό, με πέτρινα σπίτια, στάβλους και παρτέρια. Λογικά την Τρίτη που θα γυρίσω θα έχω φωτογραφίες να ανεβάσω να δείτε. Μέχρι τότε καλό τριήμερο σε όλους.

4 Comments:

At 8:32 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Καλό τριήμερο θειέ... είθε ο χαρταετός σου να πάει πιο ψηλά απ'όλους :P
... κι όταν με το καλό γυρίσεις δες στο μπλογκ μου το ποστ παιχνίδι... έτσι σε δουλειά να βρισκόμαστε :D

 
At 9:42 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007, Blogger Uncle Aris said...

Ευχαριστώ Γαΐδάρα μου! Ελππίζω να περάσεις καλά κι εσύ. Το παιχνίδι το είδα, θα απαντήσω αύριο κιόλας κι ευχαριστώ για την πρόσκληση :)

 
At 10:01 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007, Blogger Νίνα said...

=) αν ειναι αυτο που νομιζω..κι εγω εχω σε εκκρεμοτητα να το κανω...το παιχνιδι =)))))))))))))) δεν το εχεις δημοσιευσει ακομα ε?
ουτε εγω!

 
At 10:06 μ.μ., Φεβρουαρίου 17, 2007, Blogger Uncle Aris said...

Όχι, το έχω γράψει ήδη και θα το δημοσιεύσω αύριο πρωί πρωί πριν φύγω για Καστοριά, να μείνει κάνα 2ήμερο, να το δεί ο κόσμος που καλέστηκε. Σε έχω καλέσει κι εσένα, αλλά μάλλον δεν ήμουνα ο μοναδικός ε;

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home