Σάββατο, Απριλίου 14, 2007

ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ ΜΕΡΑ 5η






Και τα μερεμέτια καλά κρατούν, χάρη βεβαίως στην λίγη ώρα που τελικώς ξοδεύω εκεί. Χθές ξήλωσα τελείως όλο το πάτωμα του δωματίου, καθώς και την κάσα της πόρτας, σπάζοντας αναπόφευκτα και κάποια πλακάκι του διαδρόμου. Όμως δεν πειράζει, διότι το πάτωμα θα αντικατασταθεί τελείως. Τα υπόλοιπα των 'καταστροφών' μου στην 4η φωτογραφία! Επίσης στην κουζίνα έμειναν πολύ λίγα πράγματα πλέον και ο τελικός απολογισμός είναι 401 βίδες! Και ίσως και κάποιες ακόμα που παράπεσαν...

3 Comments:

At 2:46 μ.μ., Απριλίου 14, 2007, Anonymous Ανώνυμος said...

Σχετικά με τις βίδες σ' ενημερώνω ότι το μεταχειρισμένο σίδερο πάει 0.20 euro το κιλό.Άντε, μπορείς να βγάλεις και χρήμα από τη σαβούρα! :Ρ

 
At 7:40 μ.μ., Απριλίου 17, 2007, Anonymous Ανώνυμος said...

Θέιε βοήθεια! Ο ανόητος σπιτονοικοκύρης μου έχει σκοπό να με διώξει (μου φάνηκε, θα το επιβεβαιώσω την παρασκευή) γιατί του ζήτησα να μου αλλάξει τα πόμολο, αφού δεν κλείνει ούτε μία πόρτα γαμώτο μου!! Κι έχω ήδη βάψει όλο το σπίτι!!! Τι να κάνω, αν τον βρίσω και να σηκωθώ να φύγω;;;;;;

 
At 1:16 π.μ., Απριλίου 18, 2007, Blogger Uncle Aris said...

Το πιο απλό είναι να του ζητήσεις τα χρήματα για τις μπογειές πίσω και αν δεν στα δώσει, φρόντισε πριν φύγεις να αφήσεις βρύσες και φώτα αναμένα. Μέχρι να τις κλείσει ο ίδιος, κωπηλατώντας μέχρι τις βρύσες ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home