Κυριακή, Ιουνίου 11, 2006

ΣΤΟ SUPERMARKET...



...στο supermarket, θα βρουμε... όπως τραγούδαγε και ο (άλλος) θείος Νώντας πρίν απο κάμποσα χρονάκια. Φύγανε οι φίλοι μου, πήγα και στην έκθεση κόμιξ και η ζωή γύρισε στους φυσιολογικούς της ρυθμούς. Περίπου φυσιολογικούς δηλαδή μιάς και είμαι στην μέση της εξεταστικής περιόδου, με το mundial να έχει αρχίσει και τον καιρό έξω να μην σε βοηθάει καθόλου στο διάβασμα. Το αστείο της υπόθεσης είναι οτι αν αυτόν τον καιρό ήμουνα Ελλάδα δεν θα είχα διάβασμα λόγω των καταλήψεων που γίνονται σε όλες σχεδόν τις σχολές, μαζί και με την δικιά μου. Χθές πάντως πήγα στο supermarket και αγόρασα προμήθειες, δηλαδή 2 πακέτα μακαρόνια, 3 προετοιμασμένες πίτσες και κάτι χυμούς, την απολύτως βασική διατροφική βάση δηλαδή του μέσου φοιτητή :) Η φωτό είναι απο το supermarket προφανώς και δη από τον τομέα των ζαρζαβατικών. Στο μεταξύ τώρα που είπα για φωτογρφία, το zoom in της καλής μου δεν λειτουργεί πλεόν και έτσι πρέπει να την πάω για φτιάξιμο. Ευτυχώς είναι μέσα στα χρονικά όρια της εγγύησης, αλλά και πάλι το διάστημα που δεν θα την έχω θα μου λείψει, όντας μεγάλος λάτρης των φωτογραφιών. Ίσως λοιπόν τα επόμενα post μου να είναι χωρίς φωτό, ή με φωτό μπαγιάτικες (όχι όπως τα ζαρζαβάτια στην φωτό :p)

2 Comments:

At 8:49 μ.μ., Ιουνίου 11, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Prin ligo teleiwse o foveros telikos Roland Garros 2006 kai me megalh mou xara eida ton megaloswmo alla mikro sta xronia (20 xronwn)Rafael (h Rafa) Nadal na pairnei gia deyterh synexomenh fora to tropaio! Kai malista mesa apo ta xeria tou No 1 ths pagkosmias katatakshs Federrer. Den kserw an akousthke ayto sthn Barcelona (dioti nomizw oti o mikros den katagetai apo katalonia alla apo kapoio allo meros ths Ispanias)...
Anyway nomizw oti tou aksizei mia mneia sto blog sou, kai mias kai den exeis photos logw xalasmenhs fotografikhs, kotsare mia dikia tou apo to internet!
VAMOS RAFA!!!!

 
At 11:22 μ.μ., Ιουνίου 11, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Μωρέ απο τις paises Catalanes είναικαι δή απο Μαγιόρκα αλλά ο μικρός είναι οπαδός της R.Madrit ενώ να φανταστείς οτι είχε θείο που ήτανε ποδοσφαιριστής της Barceona, οπότε δεν νομίζω οτι έχει και πολλές συμπάθειες από τους Καταλανούς... Τώρα για φωτογραφία του...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home