Τετάρτη, Ιουνίου 07, 2006

ΠΑΕΙ ΠΕΤΑΞΕ...


Αυτό ήτανε... Έφυγε κι αυτός. Πήγαμε στο αεροδρόμιο καμμιά ωρίτσα πιο νωρίς, ήπιαμε το καφεδάκι μας, είπαμε τα πικρά λόγια του αποχαιρετισμού και τον έβαλα στο αεροπλάνο του στις 7:30 τοπική ώρα. Τώρα και πάλι μόνος μου, μετά απο 2 εβδομάδες με πολύ καλούς φίλους να με τρέχουνε σε όλα τα αξιοθέατα της Βαρκελώνης (άλλο που δεν ήθελα βέβαια αλλά λέμε τώρα) Θα ξεκουραστώ και θ'αρχίσω το διάβασμα καθώς ήμαστε ήδη για τα καλά στα μέσα της εξεταστικής περιόδου που για μένα τελιώνει στις 28 Ιουνίου. Όχι πως θα σταματήσω το σούρτα φέρτα αλλά οπωσδήποτε θα περιοριστούν οι πολλές εξόδοι. Στο μεταξύ σήμερα το πρωί κοίταξα την αναγνωσιμότητα του blog μου και είδα οτι η σελίδα του blog μου έχει ανοιχτεί 999 φορές μέχρι σήμερα, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα οφείλω να ομολογήσω. Έτσι δράτομαι της ευκαιρίας να ευχαριστήσω τον μπαμπά μου και την μαμά μου που με στήριξαν σε όλη αυτήν την προσπάθειά μου, τους φίλους μου για την αμέριστη συμπαράστασή τους κι όλους εσάς τους πιστούς αναγνώστες του blog. :P

1 Comments:

At 7:46 μ.μ., Ιουνίου 07, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Arh,posos kosmos exei er8ei,re su,na se brei?Prepei na exeis kanei treles gures sthn polh..Alla,auta einai,file mou..Poios na er8ei na se dei sthn Bragança(?)..Enw Barkelwnh...Re su,bale kamia dikia sou fwtografia sto blog..Ante...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home