Τετάρτη, Ιουλίου 05, 2006

ΨΑΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ



Χθές με τον αδερφό μου και τον πατέρα μου είχαμε μέρα ψαριού. Πήγαμε στην κεντρική αγορά της Βαρκελώνης, κάτι αντίστοιχο με το Καπάνι στην Θεσ/νίκη, όπου έιχε ένα κάρο πάγκους με ψάρια και βεβαίως ο πατέρας μου έπαθε πλάκα, όντας μανιώδης ερασιτέχνης ψαράς. Μετά πήγαμε στο ενυδρίο της Βαρκελώνης και καλά για τον Γιώργη, αλλά εμένα κάτι μου λέει οτι στην πραγματικότητα πήγαμε για να δεί μερικά ψάρια παραπάνω ο πατέρας μου :p Στη συνέχεια γυρίσαμε σπίτι, μαγειρέψαμε και ήπιαμε και τσίπουρο που μου έφερε ο πατέρας μου απο Ελλάδα, πολύ σπεσιάλ πράγμα όμως! Μετά την αράξαμε λίγο και καθήσαμε να δούμε την παρτίδα, όπου βέβαια εγώ στο ημίχρονο την έκανα να βρώ την Λάουρα που έκανε αποχαιρετηστήριο πάρτυ. Τελικά φεύγει κι αυτή :'( Της έγραψα σήμερα ένα dvd με όλες μας τις φωτογραφίες και θα την βρώ σήμερα να της το δώσω. Πάντως μου υποσχέθηκε οτι θα έρθει να με δεί Ελλάδα και επήσης με κάλεσε να πάω να την δώ και στο Παλέρμο όπου μένει.

3 Comments:

At 9:06 μ.μ., Ιουλίου 05, 2006, Blogger sardela said...

o re ti griniaris poy ise re paylo:PPPP....se opiodipote comment sou ,katigoris ton paparouli oti de se pige sto meros poy anaferete sto kathe post....tstksktsktk:))

 
At 7:21 μ.μ., Ιουλίου 06, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Ayto to palikari dipla apo th Laoura pote me to kalo 8a fygei apo kei na er8ei pros ta merh mas??

 
At 6:17 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Katarxhn esu eisai pantremenh, ektos ki an ala3e kati kai den me enhmerwses kai kata deuteron siga mh ton kalesw ellada na mou xalasei thn piatsa :P

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home