Δευτέρα, Οκτωβρίου 02, 2006

PEARL JAM



Μόλις χθές γύρισα απο την Αθήνα, όπου είχα κατέβει για να απαρακολουθήσω την πρώτη εμφάνιση αυτού του συγκροτήματος στην Ελλάδα. Οπωσδήποτε μεγάλο, αν και δεν είμαι κει τρελός φαν τους και το επιβεβαιώσανε επι σκηνής, όπου αν και τελευταία συναυλία της Ευρωπαϊκής τους περιοδίας, πάιξανε φοβερά! Καταρχήν ήτανε επι σκηνής τουλάχιστον 2μιση ώρες και πραγματικά ξεχυλίζανε ενέργεια. Το ίδιο και το κοινό το οποίο είχε εμήσει το κλειστό ΟΑΚΑ και ήτανε υπερενθουσιώδες κι όλη την ώρα τραγουδούσε, χειροκτροτούσε και χοροπήδαγε συνοδεύοντας τους pearl jam. Ήτανε η πρώτη φορά που βλέπω συναυλία μα τόσο πολύ κόσμο και να ξεχυλίζει τόσο ζωντάνια και ενθουσιασμό. Το κοινό πραγματικά με εντυπωσίασε με το πάθος του, πράγμα που αποδεικνύει οτι οι pearl jam είναι ένα απο τα μεγαλύτερα ροκ συγκροτήματα που υπάρχουνε σήμερα. Την ίδια μέρα έπαιζαν στην Θεσσαλονίκη και οι puressence, που σαν συγκρότημα το ξέρω και μ'αρέσει περισσότερο, αλλά τελικά δεν μετανιώνω που έχασα την συναυλία τους. Θα ήτανε κι αυτή καλή, αλλά σίγουρα δεν θα έφτανε σε ζωντάνια και ενθουσιασμό την συναυλία των pearl jam. Άξιζαν και το τελευταίο σέντσι των 52 ευρώ του εισητηρίου και την ταλαιπωρία των 1000+ χλμ μέσα σε 24 ώρες με τρένο.

10 Comments:

At 7:32 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Blogger To gati said...

κάτι τέτοια δεν λέει να τα χάνει κανείς.
Κρίμα σε εμάς που δεν μπορέσαμε να πάμε

 
At 8:30 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Ακόμα ο ρυθμός είναι στα αυτιά μου, εντάξει, είναι και το αγαπημένο μου συγκρότημα από 15 χρονών ...δλδ από πέρσι !!!
Συμφωνώ απόλυτα θείε με την περιγραφή σου και έχω να προσθέσω ότι υπήρξε πολύς κόσμος που έχασε την μισή συναυλία, γιατί σε περιοδικά(αθηνόραμα είδα εγώ)έγραφε έναρξη 9:30 και όχι 8!

 
At 8:34 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Θειε Αρη,με φρικαρες!
Ημουν κιεγω στους Pearl Jam,συμφωνω και επαυξανω σ'αυτα που εγραψες,ηταν ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ!Και ξαφνικα διαβαζω στο ποστ σου οτι την ιδια μερα επαιζε στην πολη μας το αλλο αγαπημενο μου συγκροτημα,οι puressence,ΚΙΕΓΩ ΔΕΝ ΤΟ ΠΗΡΑ ΧΑΜΠΑΡΙ;;;;
Κατευθειαν Google...
Πριν γραψεις τετοιες πληροφοριες και τρομαξεις τον κοσμακη,διασταυρωνε τες πρωτα...Το Νοεμβρη ερχονται!
Πηγε η καρδια μου στη θεση της...
:-))))

 
At 9:18 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Ωραία, πάλι καλά που έρχονται Νοέμβριο, γιατί θέλω πολύ να τους δώ και μέχρι στιγμής δεν μου έχει δωθεί η ευκαιρία!Θα το έχω στον νού μου και ευχαριστώ πόλύ για την πληροφορία! Στο μεταξύ ανάμεσα σε αυτούς που έχασαν την πρώυη μισή ώρα είμασταν κι εμείς! Γμτ... :(

 
At 10:27 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Blogger sardela said...

eeeeeem an de pigenes na afisis prota ta mpagkazia soy, ston filo soy tha prolabename!!esi ftais!!:)

 
At 10:39 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Θειε Αρη,δεν εχω λογια να κρυψω τη ντροπη μου...Οχι,δε θαρθουν οι puressence Νοεμβρη,με παραπλανησε το ψαχτηρι..Σνιφ..Οντως ηρθαν μαζι με κατι αλλους στο φεστιβαλ του Συνασπισμου.Αν κρινω παντως απο το σχολιο του παμπλο παραπανω,πρεπει να ηταν χαλια!
Δε χασαμε τιποτα λοιπον,αλλωστε εγω θελω να τους δω μονους τους..Αμα μαθω κατι θα σ'ενημερωσω.
Και παλι σοοορι :-)

 
At 11:16 μ.μ., Οκτωβρίου 02, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

ζηλευω ζηλευω ζηλευω!!!!ηθελα κι εγω..ευτυχως με την περιγραφη σου πηρα μια μικρη γευση :)

 
At 10:23 π.μ., Οκτωβρίου 03, 2006, Blogger iris said...

καλά, καλά, το καταλάβαμε. Ήταν και γαμώ τις συναυλίες.
Εγώ όμως που ούτε στους pearl jam πήγα ούτε στους puressence ;
:( :( :(

 
At 6:32 μ.μ., Οκτωβρίου 04, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

zileuw re more! Alla xairomai pou perases wraia! Gia auto pou diabasa fainetai pou epaiksan gamato! krima pou eimai toso makria!
Muchos besitos españoles!

 
At 4:45 π.μ., Νοεμβρίου 12, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Πηγα κ εγω στους Pearl Jam,ειναι το αγαπημενο μου συγκροτημα κ εννοειται πως αξιζουν τα 52 κ την ταλαιπωρια του τραινου.κ εγω τα ιδια περασα αλλωστε.Ηταν φοβεροι,απιστευτοι!Μακαρι να μπορεσω να τους ξαναδω!Σαν ΟΝΕΙΡΟ!!!!!!!!!!!!!EDDIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Μαρια

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home