Κυριακή, Φεβρουαρίου 18, 2007

ΠΑΙΓΝΙΟ ΣΤΑ BLOGS

Η γαΐδάρα μου έδωσε μια πρόσκληση για ένα παιχνίδι, όπου γράφεις 5 προσωπικά πράγματα για τον εαυτό σου και δίνεις την σκυτάλη σε άλλους 5 να κάνουνε το ίδιο κοκ. Τελικώς μπορείς να ακολουθήσεις αντίστροφα την πορεία των προσκλήσεων και να διαβάσεις μερικά πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.

Ξεκινώντας:

1. Γεννήθηκα Καναδά και ήρθα Ελλάδα στα 5 μου.

2. Ουσιαστικά μεγάλωσα χωρίς τηλεόραση. Είχαμε μια μικρή tv όταν ήμασταν οικογενειακώς στον Καναδά και μετά για έναν χρόνο, όταν ήμουνα 4η δημοτικού.

3. Ξεχνάω ΠΟΛΥ και η ικανότητά μου να απομνημονεύω είναι ΤΡΑΓΙΚΗ...

4. Ένα πράγμα που πραγματικά με εξοργίζει είναι το νταηλίκι. Μπορώ να κάνω διάλογο με οποιονδήποτε και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες, αλλά με το που η κουβέντα ξεφύγει προς την επιβολή, είμαι ικανός να πιαστώ στα χέρια για φαινομενικά ασήμαντα θέματα. Επίσης οι ντεμί καταστάσεις (αυτές δηλαδή που κατά κύριο λόγο κυριαρχούν) με κουράζουν αφόρητα. Μπορεί να παρατήσω κάτι που με έχει ενθουσιάσει μόνο και μόνο για αυτόν τον λόγο. Και ενθουσιάζομαι πολύ δύσκολα...

5. Δυστυχώς είμαι σχετικά μονομανής. Αν βρεθεί κάτι που μ'αρέσει πολύ, θυσιάζω δυσανάλογα ποσά χρόνου σε αυτό, παραμελώντας, ίσως, άλλα εξίσου σημαντικά πράγματα...

Από μένα θα πάρουν την σκυτάλη οι εξής:

Ο Σκύλος

Η Πωλίνα

Η Μαριλένα

Ο unpaiktable

Η nina