Πέμπτη, Ιουλίου 06, 2006

ΖΩΛΟΓΙΚΟΣ ΚΗΠΟΣ



Χθές το πρωί αποφασίσαμε να πάμε ζωλογκό κήπο. ο οποίος βρίσκεται μέσα στο πάρκο της Cituadella,για το οποίο σας έχω ξαναμιλήσει. Έτσι αφού φάγαμε ένα καλό πρωινό, ξεκινήσαμε. Κατεβήκαμε Barri Gótic για να το δούμε λίγο και περάσαμε και από τον καθεδρικό απ'όπου αμφότεροι ο πατέρας μου κι ο αδερφός μου δέχτηκαν το θείο φώς, όπως αποδεικνύουνε τα παραπάνω ντοκουμέντα. Μετά, έχοντας πλέον την θεία καθοδήγηση περπατήσαμε το υπόλοιπο Barri Gótic, μέχρι την Arc de Triumf, όπου έπρεπε να συναντήσω την Λάουρα να της δώσω ένα dvd με φωτογραφίες, όπως κι έγινε. Αφού χαζέψαμε λίγο και την αψίδα ξεκινήσαμε για τον ζωλογικό κήπο. Ο κήπος ήτανε πολύ ωραίος, με πολλά ζώα, εξωτικά και μη, να φανταστείτε δηλαδή φιλοξενεί περίπου 4000 ζώα που εκπροσωπούνε 400 είδη ζώων. Οπότε είχε μέσα τα πάντα. Από ελέφαντες και ρινόκερους, μέχρι δελφίνια και κροκόδειλους. Εμένα που μ'αρέσουνε πολύ τα ζώα,βρήκα τη χαρά μου και θα μπορούσα ένετα να καθήσω με τις ώρες βλέποντας μόνο τον γορίλα, ο οποίος ήταν πολύ ωραίος και συμπαθέστατος. Λίγο πριν φύγουμε πετύχαμε κι ένα show που δίνανε τα δελφίνια. Ήτανε η πρώτη φορά που έβλεπα κάτι τέτοιο και πραγματικά ήτανε πολύ εντυπωσιακό και τα δελφίνια πανέμορφα. Το μόνο πράγμα που μου χάλασε τη μέρα είναι οτι τελίωσε η μπαταρία της φωτογραφικής μου λίγο μετά αφότου μπήκαμε στον ζωλογικό, με αποτέλεσμα οι φωτογραφίες που τράβηξα να είναι ελάχιστες (να πάρει ο διάολος...) Αλλά δεν πειράζει, είναι ένας λόγος να πάω ξανά εκεί ;)

5 Comments:

At 12:39 μ.μ., Ιουλίου 06, 2006, Blogger Alexandra said...

οι φωτογραφίες είναι καταπληκτικές, πράγματι σαν να λαμβάνουν το άγιο φως...

όσον αφορά τα ζώα, εγώ λατρεύω τα δελφίνια :)

 
At 2:28 μ.μ., Ιουλίου 06, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Ευχαριστώ για το σχόλιο για τις φωτογραφίες :)
Για τα δελφίνια 8α συμφωνήσω κι εγώ. Οαρ'όλο που δεν είχα ποτέ καμμία τρέλα μ'άρεσαν πολύ όταν τα είδα ζωντανα

 
At 6:31 μ.μ., Ιουλίου 06, 2006, Blogger κaτeρina said...

χαριτωμένη η δεύτερη φώτο...

αυτό με τη μπαταρία είναι μεγάλο πακέτο...μου ’χει τύχει να πάω διακοπές χωρίς φορτιστή...άσε :(

 
At 8:01 μ.μ., Ιουλίου 06, 2006, Blogger sardela said...

ma ti lamer!!!!!!kala ra de mporis na katalabis pote ine na teliosoun oi mpataries oste na ise etimos kathe fora poy thelis na bgalis photos?:PP

p.s. oi pics me to fos na varaei apo pano moy thimizoun kati apo lord of the rings ;PP

 
At 2:51 π.μ., Ιουλίου 18, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Δεν κάνω και τίποτε άλλο. Έχω φτάσει την μηχανή μου στις 9.500+ φωτογραφίες κι αυτό σε λιγότερο απο ένα χρόνο.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home