Κυριακή, Ιουλίου 23, 2006

ΧΑΡΤΟΥΡΑ ΚΙ ΑΓΟΡΕΣ


Προχθές Παρασκευή, πήγα στο πανεπιστήμιο για να πάρω τα τελευταία χαρτιά που χρειαζόμουνα, όσο αναφροά το εράσμους μου. Επισήμως πλέον έχει τελειώσει δηλαδή και μου μένουνε λίγες ακόμα μέρες στην Βαρκελώνη. Μετά σκοπεύω να πάω προς Μαδρίτη, Μάλαγα και να καταλήξω Πορτογαλλία, απ'όπου και θα πάρω το αεροπλάνο του γυρισμού. Έτσι έπρεπε να πάω να πάρω και κάποια δώρα για φίλους στην Ελλάδα. Ονόματα δεν λέω, γιατί αλλιώς δεν θα είναι έκπληξη πια. Για τα δώρα κατέβηκα χθές Σάββατο στο κέντρο μαζί με τον συγκάτοικό μου, τον Javi και αγόρασα για τους περισσότερους που ήθελα. Μου μένουνε λίγα ακόμα, αλλά έχω χρόνο, οπότε είμαι άνετος. Πάντως εκεί που περπατούσαμε στα στενά του Barri Gótic πέσαμε πάνω σε μια 'παρέλαση' όπου προπορεύονταν δύο έφιποι και ακολουθούσανε ντυμένοι σε παραδοσιακές στολές και παίζοντας γκάιντες γαλιθιάνοι, Ισπανοί απο την Γαλλίθια. Καθ'ότι μου φάνηκε περίεργο το θέαμα Ισπανών με γκάιντες, ρώτησα τον Javi τι και πώς και μου είπε οτι στην Γαλλίθια υπάρχη αρκετά έντονη η κέλτικη επιρροή απο παλία, εξού και οι γκάιντες. Χωρίς φωτογραφική βεβαίως φωτογραφίες δεν μπόρεσα να τραβήξω αλλά μετά έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα αυτήν που βλέπετε που είναι κάτι ατνίστοιχο, αλλά σε άλλο μέρος, το οποίο βεβαίως ούτε ξέρω ποιό είναι. Πάντως μου έκανε μεγάλη εντύπωση και πραγματικά ήτανε πολύ όμορφο θέαμα, για να μη πώ και για τη μουσική, διότι οι γκάιντες πολύ μ'αρέσουνε και δεν θα είμαι αντικειμενικός :Ρ Τελικά στην Ισπανία έχει απ'όλα τα καλά... :)

10 Comments:

At 6:09 μ.μ., Ιουλίου 23, 2006, Blogger apousia said...

Καλησπέρα!

Πολύ προσεγμένο αυτό το ιστολόγιο,και σοφά ισορροπημένο!
Έχει πληροφορίες,χάπενιγκς,καθημερινότητα,προβληματισμό μα και συναίσθημα..
Διάβαζα και τα προηγούμενά σου!
(Ο μικρούλης στο ADEU PADRE,είναι ο αδερφός σου?)

Έίδες...
Η παράδοση τελικά δεν έχει ποτέ, αυστηρά,μία,πατρίδα,χωράει παντού..
Δεν το γνώριζα πως υπάρχουν γκάιντες στην Ισπανία!

Εύχομαι καλά να περάσεις παντού, και ειδικά στη Μάλαγα,και καλή επάνοδο στην Ελλάδα!

Σε χαιρετώ!

 
At 7:21 μ.μ., Ιουλίου 23, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Γεια σου Θείο!
Η γκάιντες είναι όντως άλλο πράμα ε;
Καλή και η ηλεκτρονική γκάιντα του Hevia άλλα τίποτα δε συγκρίνεται με τον παραδοσιακό ήχο!

Καλή επάνοδο και μη χαθείς, ναι;

 
At 8:58 μ.μ., Ιουλίου 23, 2006, Blogger sardela said...

hmmmmmmmm that's wierd......apo pneysta organa thie ari perimena na soy aresoyn ta klarina ;PP

 
At 9:47 μ.μ., Ιουλίου 23, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Den mou les vre arh...ektos apo tis gkaides mhpws sou aresei na foras kai kilt?? (me oti synepagetai ayto vevaiws vevaiws...)

 
At 9:56 μ.μ., Ιουλίου 23, 2006, Blogger κaτeρina said...

αχ τι ωραιά! τελικά το επόμενο ταξίδι πρέπει να είναι η Βαρκελώνη!


καλά να περάσεις! και καλή επιστροφή!

 
At 12:13 π.μ., Ιουλίου 24, 2006, Blogger pwlina said...

να τα και τα σεξουαλικά υπονοούμενα!Άμα μιλάω εγώ...;Ρ
(Ματίνα δεν πειστεύω να παρεξηγείσαι πλάκα κάνω!)

 
At 12:54 π.μ., Ιουλίου 24, 2006, Blogger Nenyaki : ) said...

Μελαγχολικές οι τελευταίες ημέρες του erasmus...
τουλάχιστον εγώ έτσι τις είχα περάσει...

δεν ξέρω αν γνωρίζεις για το erasmo-blog :)
Πέρνα μια βολτούλα και αν θέλεις να γράψεις για κανένα σκηνικό/εμπειρία, γίνε μέλος :)

...πολύ ωραίο το blogάκι σου :)

φιλάκια

 
At 11:56 π.μ., Ιουλίου 24, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Loipon den kserw pio einai to anti8eto ths parekshghshs, alla me xarakthrizei apolyta. Einai apo ta elaxistotata proterhmata mou! Opote pwlina mhn anyshxeis!

 
At 5:17 μ.μ., Ιουλίου 24, 2006, Blogger Uncle Aris said...

@Απουσία
Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, για άλλη μια φορά :) Ο μικρός ναι, είναι ο ετεροθαλής μου αδερφός. Όσο για την παράδοση, ακόμα και σύνορα να έχει, πάντα είναι ενδιαφέρον να την βλέπεις και να την απολαμβάνεις.

@Silence
Ναι όντως οι γκάιντες, είναι άλλο πράγμα. Και εδώ στην Καταλονία όμως έχουνε ένα όργανο που μοιάζει με φλογέρα, αλλά βγάζει έναν ήχο αρκετά παρόμοιο με αυτόν της γκάιντας και μάλιστα συνοδεύει και τα castellers στα acctuacció. Πάντως να χαθώ τελείως δεν παίζει, για λίγες μέρες ίσως, αλλά τώρα που γνωριστήκαμε θα ήτανε αγένεια εκ μέρους μου να χαθώ έτσι. :Ρ

@Σαρδέλα
Καλά και τα κλαρίνα ;) Ο Σαλέας τα σπάει!

@Ματίνα
Το καλοκαίρι δεν είναι κι άσχημη ιδέα ένα κιλτ, παραδοσιακά φορεμένο εννοείται, να παίρνουνε αέρα και τα αχαμνά, όχι τίποτε άλλο (έλα λίγο!)

@Κατερίνα
Νομίζω οτι είναι must η Βαρκελώνη. Μόνο αυτό...

@Πωλίνα
Εμ αφού το δήλωσε και η ίδια οτι είναι καψούρα, γίνεται να συγκρατηθεί η γυναίκα; Δείξε λίγη κατανόηση! ;)

@ Nenyaki
Καλωσήρθες κατ'αρχήν :)Ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια. Το erasmo-blog δεν το είχα υπόψιν μου. Πώς μπορώ να γίνω μέλος όπως λές; Μπορείς να μου στείλεις περισσότερες πληροφορίες με mail;

@Ματίνα
Ναι αυτό το έχει, μπορώ να το επιβεβαιώσω κι εγώ. Αφού δεν με έχει σιχτιρήσει ακόμα στα σοβαρά, φαντάσου... (γιατι στο χαβαλέ έχω ακούσει ήδη τα εξ'αμάξης...)

 
At 2:45 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger Nenyaki : ) said...

καλώς σας βρήκα :)
μια invitation είναι στον δρόμο προς το email σου :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home