Παρασκευή, Ιουλίου 07, 2006

SAGRADA FAMILIA


Χθές αποφασίσαμε να επισκευτούμε την Sergada Familia. το έργο ζωής του διάσημου αρχιτέκτονα Gaudi, ο οποίος ήτανε χρόνια μπροστά απο την εποχή του. Ξεκινήσαμε το απόγευμα μετά το μεσημεριανό γεύμα, καθότι είχα να βρεθώ και με την ομάδα που κάνει castellers, και φτάσαμε κατά τις 7 περίπου έπειτα απο μια βόλτα στην Las Ramblas και στο Barri Gótic. Εκεί βγήκαμε μερικές φωτογραφίες μπροστά στην πρόσοψη της Γέννησης, όχι όμως και τόσο καλές καθότι τα μοντέλα μου ήτανε ιδιαίτερα ανήσυχα. Η πρόσοψη της Γέννησης είναι σε γοτθικό στύλ, και άκρως ενυπωσιακή, όπως άλλωστε κι όλη η Sergada Familia, ακόμα κι αν είναι μισοτελειωμένη. Μετά πήγαμε απο την άλλη πλευρά του ναού για να δούμε την πρόσοψη των παθών, όπου είναι κατασκευασμένη με πολύ πιο μοντέρνα τεχνοτροπία, πιο κυβιστική αν θέλετε. Στην πρόσοψη των παθών συναντήσαμε κι έναν πολύ συμπαθητικό παππού καταλανό, που έκανε τον ξεναγό στους Ολυμπιακούς της Βαρκελώνης κι έτσι κάθησε και μας αποκρυπτογράφησε όλα τα γλυπτά που βρίσκονται σ'αυτήν την πρόσοψη, που είναι αρκετά και έχουνε και πάρα πολλούς συμβολισμούς (βλέπε κώδικα Ντα Βίντσι κτλ κτλ :Ρ) Κι εμένα κάτι τέτοια πολύ μ'αρέσουνε, σαν να μου διηγόντουσταν ιστορίες ήτανε. Οι άλλοι βέβαια κάποια στιγμή βαρέθηκαν κι έτσι σιγά σιγά με το τέλος της ξενάγησης πήραμε τον δρόμο του γυρισμού, όπου και πέσαμε για ύπνο στα γρήγορα κατά τις 12-1.

6 Comments:

At 1:00 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Αυτα ειναι!!!Ολο βολτες εισαι!!!
Και καλα κανεις,αφου το απολαμβανεις...

 
At 6:46 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006, Blogger Alexandra said...

Έχω πάει και εγώ εκεί...
ενώ λάτρεψα τη γέννηση, με τρόμαξε ο θάνατος με όλα τα σκοτεινά στοιχεία! Βέβαια, λατρεύω τον Γκάουντι, σαν δημιουργό της αρτ νουβώ!!!

 
At 7:54 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006, Blogger pwlina said...

ax!τι μου λες τώρα κι ακόμα περιμένω κάτι διαδικαστικά με learning agreement και τα λεφτά για την υποτροφία~!Εγώ πάω Μιλάνο από Σεπτέμβρη...κι ακόμα δεν έχω βρει σπίτι!:S

 
At 11:40 μ.μ., Ιουλίου 07, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Koita den 3erw ti mporei na paizei sthn Italia, alla edw Barkelwnh htane kalutera na to deis prin to pareis, giati eida ki eida kati dwmatia... Pantws kalh tuxh kai kala na peraseis :D

 
At 2:53 μ.μ., Ιουλίου 08, 2006, Blogger pwlina said...

thaaanx :))))

 
At 5:23 μ.μ., Ιουλίου 09, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Den exeis loipon para na pareis to prwto aeroplano gia Barkelwnh kai na er8eis! :D

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home