Κυριακή, Σεπτεμβρίου 10, 2006

ΣΥΜΕΩΝ!!!


Σήμερα βρέθηκα με τον πολύ καλό μου φίλο, συνφοιτητή και πρώην συγκάτοικο, τον Σίμο, ο οποίος αυτόν τον καιρό είναι καταδικασμένος να 'υπηρετεί' την μαμά πατρίδα. Σκέτη πίκρα απ'ότι μου είπε, έχει πάεσι και σε έναν ζόρικο λόχο στην Καλαμάτα και τρώει χώσιμο! Σκέτο χάσιμο χρόνου δηλαδή, το μόνο που μου είπε ήτανε:'φίλε, κοίτα να αποφύγεις με κάθε τρόπο τον στρατό ξηράς' Αυτό βέβαια σκόπευα να το κάνω κι εγώ, αν θα πήγαινα κάπου δηλαδή θα προτιμούσα να ήτανε ναυτικό και μόνο αυτό. Το κακό ήτανε οτι βρεθήκαμε για πολύ λίγο καθ'ότι έπρεπε να φύγει πολύ σύντομα για να γυρίσει πίσω, οπότα το ότι είπαμε ήτανε σε πολύ βιαστικό κλίμα και επιγραμματικά. Ούτε για την Βαρκελώνη του είπα πολλά (έχω να τον δώ απο τότε που έφυγα) ούτε για την φρίκη που τρώει μου είπε πολλά, γενικά είπαμε σύντομα τα νέα μας, για την σχολή μας, τα σχέδιά μου (διότι τα δικά του μέσα στον στρατό είναι τα εξής φαντάζομαι:Να τελιώνω :Ρ) Πάντως πολύ χάρηκα που τον είδα μετά απο τόσο καιρό κι επιβεβαιώθηκε το οτι δεν έχει σημασία πόσο καιρό έχει να δείς κάποιον, αν είναι καλός φίλος, όλα παραμένουνε ίδια. Γελάσαμε, πειραχτήκαμε και ήτανε όμορφα. Κι αν υπήρχε κι άλλος χρόνος, θα πηγαίναμε και για καμμιά ρετσίνα ή τσιπουράκι φαντάζομαι. Δεν πειράζει, την επόμενη φορά! Ελπίζω δηλαδή :Ρ

4 Comments:

At 5:17 μ.μ., Σεπτεμβρίου 10, 2006, Blogger sardela said...

sinfoititis?i plinfoititis?:PP

btw oson afora ton strato ego tha se protina na epilekseis tin aeroporia me tis protiganismenes patates kai ta analafra poykamisakia eksodou ;PpPp

 
At 9:08 μ.μ., Σεπτεμβρίου 10, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

άνθρωπο που γελάει με την ψυχή του μην τον φοβάσαι...

 
At 12:58 μ.μ., Σεπτεμβρίου 11, 2006, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Αν εισαι πραγματικα φιλος με καποιον,παραμενεις για μια ζωη...
Αυτο σημαινει φιλος.

 
At 4:26 μ.μ., Σεπτεμβρίου 12, 2006, Blogger Σταθης Παναγιωτοπουλος said...

Λυπάμαι, αλλά το ότι προτιμάς το ναυτικό είναι αδιάσειστη ένδειξη gayισμού... ;-)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home