Τετάρτη, Αυγούστου 23, 2006

ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ


Τελευταίες μέρες τρέχω σαν τον Βέγγο! Γύρισα και εκτός απο τους φίλους μου με περιμένανε κι ένα κάρο δουλειές. Απο τρέξιμο σε τράπεζες για ακυρώσεις λογαριασμών, μέχρι να βλέπουμε σπίτια με την μάνα μου καθώς είμαστε a punto (που λένε κι οι Ισπανοί) να αγοράσουμε ένα σπίτι και να φύγουμε απο το νοίκιο. Εισητήρια τρένου για να κατέβω Αθήνα, να δώ φίλους, συγγενείς και ένα live. Να ψάξω εισητήρια για άλλες δύο συναυλίες μία εδώ κι άλλη Αθήνα και πάλι. Να ψάξω να αλλάξω ημερομηνίες για μια συναυλία που θα πάω εδώ. Γενικά πολλές συναυλίες, συναυλιοθεραπεία για προσαρμογή. Θέλει να πάω κι απο το γραφείο του erasmus να κλείσω τις εκρεμότητές μου με την χαρτούρα. Και last but not least το διάβασμα για την εξεταστική όπου είναι 17, 18 και 22 Σεπτεμβρίου, όλα μαζί, έτσι για να βγάλουμε γούστα, κατάλαβες; Πάντως βγαίνω και με φίλους και τα πίνουμε, για να μην μας έρθουνε απότομα όλα αυτά.

ΥΓ: Φωτογραφίες θα ανέβουνε σύντομα!
Update: Εδώ είμαι με τον Τάσο και τον Γιώργο και το υπέροχο κράνος του :Ρ

2 Comments:

At 5:11 μ.μ., Αυγούστου 26, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Να σε ρωτήσω κάτι?Όσες φορές πήγες στο γραφείο εράσμους εδω στο ΑΠΘ, δε σε πιάναν τα νεύρα σου από την ανοργανωσιά, την άγνοια για ότι τους ρωτήσεις και την ανύπαρκτη εξυπηρέτηση?
Πριν 2 χρόνια εμείς (όχι μόνο εγώ, και πολλοί άλλοι) όσες φορές βρεθήκαμε εκεί, φεύγαμε με την τρίχα κάγκελο και τα νεύρα τσατάλια!

 
At 7:41 μ.μ., Αυγούστου 26, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Βασικά έχω αρκετή υπομονή και συνήθως είμαι αρκετά ευγενικός. Δεν κοστίζει τίποτα και κάνει τους άλλους να θέλουνε να σε βοηθήσουνε, οπότε η ανοργανωσιά που λές, αν και συνεχίζει να υπάρχει μειώνετε σημαντικά. Οπότε οκ το άντεξα! Το μεγάλο κόλπο είναι πιστεύω να έχεις υπομονή ;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home