Τρίτη, Σεπτεμβρίου 05, 2006

ΜΙΚΡΟ


Χθές πήγα στην συναυλία των Μίκρο που γίνεται στα πλαίσια του Παρά θίν'αλός στο στρατόπεδο Κόδρα στην Καλαμαριά. Βέβαια παίζανε κι άλλα ονόματα την ίδια μέρα, αλλά τόσο εγώ όσο και ο φίλος μου ο Παύλος με τον οποίο πήγα, είμασταν εκεί κυρίως για τους Μίκρο. Την βραδιά την άνοιξαν οι Ρόδες, των οποίο το κύριο μέρος το χάσαμε, καθ'ότι φτάσαμε αργά. Καλές οι ρόδες, δυναμικές και με ένα κάρο κόσμο στην σύνθεσή τους :Ρ Μετά βγήκε ο Παύλος Παυλίδης, κιθαρίστας και δεύτερα φωνητικά των μυθικών Μωρών στη Φωτιά και των επίσης γνωστών Ξύλινων Σπαθιών. Έπαιξε σχετικά λίγο καμμιά μια, μιάμιση ώρα, το οποίο δεν μας πείραξε και πολύ μιας και αμέσως μετά βγήκαν οι Μίκρο. Αυτό που πρέπει να πώ για τους Μίκρο είναι οτι ενώ δεν έχω ούτε ένα cd τους σπίτι μου κι ακόμα κι αν είχα αμφιβάλω αν θα τους επέλεγα ποτέ να τους ακούσω μόνος μου, είμαι φανατικός των live που δίνουνε. Τα άτομα βγάζουνε τόση ενέργεια που με ότι διάθεση και να πας, δεν υπάρχει περίπτωση να γλυτώσεις το χοροπηδητό και το ξελαρύγγιασμα. Μόνο χοροπηδάγαμε, παρ'όλο που κάποια φάση ήρθε η αστυνομία και χαμήλωσε η μουσική (αν είναι δυνατόν! Συναυλία και να χαμηλώνει η μουσική! ΕΛΕΟΣ!!!) Βέβαια μετά επανήλθε στα επίπεδα που έπρεπε και στο τραγούδι μέσα στα μάτια ανοίξαμε και τα νερά κι έγεινε ΧΑΜΟΣ!!! Την επόμενη φορά ελπίζω μόνο να παίξουνε περισσότερο! Ευτυχώς που κάνουνε και live όλη την ώρα, οπότε το να τους ξαναδούμε προβλέπεται χαλαρά!

2 Comments:

At 10:15 π.μ., Σεπτεμβρίου 06, 2006, Blogger FaniFox said...

Λοιπόν, έχεις απόλυτο δίκιο για τους Μίκρο. Κι εγώ δεν έχω κανένα CD τους στο σπίτι αλλά τους απολαμβάνω σε κάθε συναυλία.
Θυμάμαι ότι τους πρωτοείδα σαν support στον Morrisey. Ο Morrisey δεν μου άρεσε καθόλου - μα καθόλου, νομίζω ότι ήταν η δεύτερη χειρότερη συναυλία που είδα ποτέ. Οι Μίκρο ήταν ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟΙ! Το αστείο είναι ότι εγώ δεν άκουγα ποτέ τέτοιο είδος μουσικής αλλά ενθουσιάστηκα με την ενέργεια και τη μουσική τους.
Μου άρεσαν πολύ και στις διασκευές που έκαναν στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Άπαιχτοι!

 
At 12:20 μ.μ., Σεπτεμβρίου 06, 2006, Blogger Alkman said...

Super οι Μικρο, πολυ ψαγμενοι μουσικα για Ελληνες.

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home