Κυριακή, Αυγούστου 27, 2006

ΕΔΩ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΕΙΣΗΤΗΡΙΟ!!!


Λοιπόν, έχω ένα παραπάνω εισητήριο για την συναυλία των Stomp, που θα γίνει στην Θεσσαλονίκη, στις 4 του Σεπτέμβρη. Αν υπάρχει κανείς που ενδιαφέρεται ας μου στείλει ένα mail να του το διαθέσω. Η ημερομηνία μπορεί να αλλάξει αν δεν είναι βολική και μάλιστα μπορώ να το κάνω κι εγώ αν τελικά βρεθεί κάποιος που το θέλει. Η τιμή είναι στα 35€, όσο δηλαδή και η κανονική τιμή και στα 25€ αν μιλάμε για φοιτητή/φοιτήτρια. Το εισητήριο που μπορώ να διαθέσω είναι μόνο ένα και όσο πιο σύντομα το διαθέσω τόσο το καλύτερο. Περιμένω mail σας!

3 Comments:

At 4:29 μ.μ., Αυγούστου 27, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

χμμμμ... αυτοί δεν είναι που βαράνε τους τεντζερέδες?... πήγε ένας γνωστός μου στην συναυλία στην αθήνα και μου μετέφερε καλά σχόλια... χμμμ...

 
At 12:58 π.μ., Αυγούστου 28, 2006, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Κατι μου λεει οτι ισως θα παω αλλα...στον Λυκαβητο...

 
At 4:35 π.μ., Αυγούστου 28, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Oxi, den endiaferomai gia to eisitirio twn teneketzidwn, apla eipa na pw ena geia apo thn allh akrh tou kosmou. A!kai na mhn ksexasw na se vrisw pou kotsares thn mourh mou sto blog sou katapatwntas thn yposxesh pou mou dwkes...8a frontisw na steilw syntoma ektenes e-mail!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home