Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 04, 2006

ΕΝ ΝΗΣΟ REMEZZO



Προχθές πήγα με τον φίλο μου τον Τάσο στην καλύτερη καφετέρια της Θεσσαλονίκης. Τουλάχιστον την πιο ήσυχη και με την καλύτερη θέα. Έχει και φθηνό καφέ! Είναι η πρώτη φορά που πάω εκεί μετά τον ερχομό μου απο Βαρκελώνη και πολύ χάρηκα που ξαναπήγα. Εκεί έχω περάσει πολλές ώρες, έχω πάει πολύ και σημαντικό (για μένα πάντα) κόσμο απο εκεί και γενικά το μέρος το θύμάμαι πάντα με μια γλυκιά τεμπελιά... Ίσως φταίει το οτι η θέα στην θάλασσα είναι καταπληκτική, ίσως οτι ο κόσμος είναι άνετος και χαλαρός και επίσης έχει κάθε λογής ηλικίες, απο πιτσιρικάδες 13-14 χρονών, μέχρι παντρεμένους με παιδιά και κατα καιρους και κάνα παππού με την γιαγιά του, που έρχονται να πιούν το καφεδάκι τους... Κατα τ'άλλα τα τελευταία νέα είναι ευχάριστα. Η μάνα μου λείπει διακοπές και είμαι μόνος μου σπίτι, ενδέχεται μέσα στην εβδομάδα να αποκτήσω κάτι που ήθελα πολύ καιρό, σήμερα και Τετάρτη έχει συναυλίες και χθές πέρασα ενα πολύ ωραίο βράδυ. Κανονίζουμε και πιτσόμπυρα με τους κολλητούς μεσοβδόμαδα και γενικά όλα βαίνουνε καλώς! Να πάει καλά και το διάβασμα μόνο...

4 Comments:

At 8:43 μ.μ., Σεπτεμβρίου 04, 2006, Blogger sardela said...

pitsa??????mpira??????kai go thelououououuo ;PP

kai episis: ti ine ayto poy itheles kairo kai endexete na to apoktiseis?
kana sinarmologoumeno aytokinitaki?kana set koyzinikon?ti?ti?ti?ti? ;PP

 
At 8:35 π.μ., Σεπτεμβρίου 05, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Ki egw ari pisteyw oti ta pitsompyra kai oi voltes sto remezzo einai h pleon endedeigmenh me8odos diavasmatos me sigoura apotelesmata (ti apotelesmata omws den leme...). Ante strwsou kai diavase re!!!

 
At 1:19 μ.μ., Σεπτεμβρίου 05, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Λοιπόν κυρίες και κύριοι αυτή είναι η Ματίνα που ξέρω! Απο την άλλη άκρη της γής αντί να μου στείλει κάνα mail με το πως περνάει, μου στέλνει comments στο blog μου για να με κράξει και μάλιστα δημοσίως! Αυτή που ξέρουμε, αυτή που αγαπάμε! :Ρ

 
At 10:31 μ.μ., Σεπτεμβρίου 05, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

vazw ta dynata mou na allaksw tis entypwseis ths teleytaias vradias...oso gia to e-mail exeis dikio, erxetai..

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home