Τρίτη, Οκτωβρίου 17, 2006

ΕΚΛΟΓΕΣ


Πήγα κι εγώ λοιπόν το ΣΚ που πέρασε στο χωριό μου, το Πολύκαστρο να ψηφήσω. Για άλλη μια φορά κοροϊδία δηλαδή, αλλά φταίει η μάνα μου, που μου λέει 'πάνε ψήφησε μπας κι έχεις προβλήματα στον στρατό μετά'. Τον οποίο στρατό λέω να αποφύγω γενικώς, οριστικώς και αμετακλίτως, αν μπορέσω βεβαίως βεβαίως. Άλλο θέμα κι αυτό. Όπως και να έχει πήγα και αναμενόμενο, πέσανε πάνω μου παππούδες και γιαγιάδες, αυτόν να σταυρώσεις και είναι ο άντρας της ξαδέρφης μας και η άλλη είναι κουνιάδα του μπατζανάκη κάποιου που ξέρουμε(;) και τέτοια. Τέλωσπάντων, πήγα έριξα τον οβολό μου, και γύρισα σπίτι να δώ λίγο τους παππούδες μου, που είχα να τους δώ πριν φύγω Βαρκελώνη. Σύντομα θα ανεβάσω και φωτογραφία του παππού μου με το καπέλο του caballero που του πήρα απο το χωριό Ronda στην Ανδαλουσία και το οποίο όμως δεν φοράει, γιατί λέει οτι θα τον κοροϊδεύουνε οι άλλοι στο ΚΑΠΗ. Εγώ του είπα να τους πεί οτι το καπέλο αυτό είναι απο την Ισπανία και οτι το έφερε ο εγγονός μου, εσάς τι σας έφεραν οι εγγονοί σας, αλλά και πάλι αρνήθηκε να το φορέσει :( Κρίμας γιατί του πάει κιόλας! Κατα τ'άλλα δεν έκανα και τίποτε ιδιαίτερο, αν εξαιρέσεις οτι βοήθησα τον παππού να σκεπάσει με νάυλον το θερμοκήπιο που θέλει να φτιάξει, οπότε έπεσε λίγο χειρωνακτική εργασία, η οποία όμως μου έπεσε βαριά αφού εδώ και λίγες μέρες είμαι ελαφρώς άρρωστος. Αλλά έτσι είναι, όπως λέει και το τραγούδι, η δουλειά κάνει τους άντρες :Ρ Πάντως βγήκανε και στον νομό και στον δήμο απο τον πρώτο γύρο, οπότε δεν θα ξανακατέβω το ΣΚ που έρχεται. Τώρα θα ξαναδώ τους παππούδες...χμμμ...σε κάνα 2μηνο μάλλον!

10 Comments:

At 7:15 μ.μ., Οκτωβρίου 17, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

η αθάνατη ελληνική πραγματικότητα!
εγώ άκουσα ένα άλλο πολύ καλό... μητέρα μιας φίλης όταν την ρώτησε ποιον ψήφισε είπε "μα τον Χ, τον γιό της τάδε... μου έφερε κάδο για τα σκουπίδια!"... τέλειο έτσι? :D
Περαστικά θειέ... αν θέλεις έρχομαι να σου ρίξω βεντούζες :P

 
At 10:29 μ.μ., Οκτωβρίου 18, 2006, Blogger iris said...

μα καλά, δεν ντρέπεσαι; Βλέπεις τους παππούδες σου μια το δίμηνο; Πού πάει η σύγχρονη νεολαία; Διαλύεται ο θεσμός της κοινωνίας !

Τα δικά μου εκλογικά δικαιώματα πάντως είναι στην Κύπρο και ΔΕΝ ΣΚΟΠΕΥΩ να τα μεταφέρω. Έτσι γλυτώνω τις εκλογές και τις ψηφοφορίες, μία κατάσταση που στην Ελλάδα γίνεται με πολύ ανώριμο τρόπο εν γένει

 
At 2:20 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Wraiotatos o pappous! Tou paei para polu! Einai enas authentikos ispanikos pappous etsi! jajaja

 
At 8:24 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006, Blogger sardela said...

hmmmmmm gia mia fasi mperdeytika...etsi opos fortonan i selides pige o browser 2 photografies pio kato kai siniditopiisa oti to kapelo tis ligerokormis kopelas einai paromio me ayto pou edoses ston pappoy sou;PP
kai kala se leei i iris......akou eki 2 mines mexri na toys ksanadeis!!(ego ti na po poy ine 10 lepta ap to spiti moy kai exo na toys do poli perisotero??!!?!?!?!an den erthoun aftoi paei!!ntropi:)

 
At 9:06 μ.μ., Οκτωβρίου 19, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Α μπα; Και στο νησί του ελαίους γίνεται με πιο ώριμο τρόπο; Ας μην το πιάσουμε το θέμα, γιατί ο παραπληγισμός των Κυπραίων έχει πάψει να είναι θέμα υπό συζήτηση, αλλά γεγονός τεκμηριωμένο.

Βγάζετε δεξιό πρόεδρο, φασίστα, νομίζοντας πως κάνετε το σωστό (είναι ανάποδα, εκεί οι καλοί είναι οι δεξιοί, σαν τα τιμόνια στα αυτοκίνητά τους ένα πράγμα...) και σας τα χώνουν τα φράγκα οι Τούρκοι μια χαρά για να κάνετε και μώκο όταν θέλουν να περάσουν κάτι.

ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε καμία περίπτωση μην το λάβεις ως προσωπική επίθεση. Άλλωστε ξέρω που, πως, πότε και γιατί να σε προκαλέσω... Χι Χα Χο. Είναι μια βαθιά, πολιτικοποιημένη άποψη, δίχως διαθέσεις ωραιοποίησης...

 
At 8:45 π.μ., Οκτωβρίου 20, 2006, Blogger sardela said...

re afanasoyla signomi alla ego to eklambano os prosopiki epithesi kai as les oti den einai:)ase poy bgazi mia kakia!!tha mporouses na ta peis kalitera!!

apo ola ta sxolia piastikes apo ayto tis iris....oyte enas sxoliasmos gia tin omiotita toy papoy me ayti tis ligerokormis paroysias ;PPPPPPPPP

 
At 1:57 π.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Εσύ δεν μετράς καν. Απλώς, δεν έχεις άποψη! Είσαι ακατέργαστη, όπως λέει και μια γνωστή μου!

 
At 1:34 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Blogger sardela said...

lepon afanasoyla tha apantiso sto sxolio sou me to kalitero tropo:kai tha se taposo kai tha fano oti den ime akatergasti!!: de mas xezeis re ntalara????? ;PPPPPPPP

 
At 8:36 π.μ., Οκτωβρίου 26, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Μην τολμήσεις να ξαναβρίσεις τόσο αισχρά! Έχε χάρη που κάτι τέτοιες μέρες έχουν υπερωρίες τα μπουρδέλα, εεεε, οι εκκλησίες εννοώ (το ίδιο πράγμα δηλαδή, αλλά λέμε τώρα) και θα μπορέσεις να μεταλάβεις μετά την βρισιά, την βλασφημία που ξεστόμισες! Άκου Νταλάρας...

 
At 3:25 μ.μ., Οκτωβρίου 26, 2006, Blogger sardela said...

moyaxaxxaaxaxa poli moy irese poy se enoxlise o xaraktirismos ntalaras.....petixa diana...bull's eye:)))))) (elpizo na mi fao kamia minisis mono;P)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home