Δευτέρα, Οκτωβρίου 09, 2006

R&B PARTY


Χθές πήγα στο πρώτο μου R&B party μαζί με τον φίλο μου τον Παύλο, αυτόν που κάνει και τα κινηματογραφικά ένθετα στο blog μου αλλά και στην εκπομή του Παναγιωτόπουλου-σκύλου. Ωραίο ήτανε, δε λέω, μόνο που σύμφωνα με τα λεγόμενα του Παύλου, μάζεψε πολύ λίγο κόσμο, σε σχέση με τα συνηθισμένα. Κατα τ'άλλα ωραίες παρουσίες και μαύρη μουσική, με διάφορους που αυτοσχεδιάζανε και εννοείται χορευτικά μπαλέτα ;) Τελικώς πρέπει απο μέσα μου να είμαι μαύρος, γιατί όσο κι αν δεν ακούω μόνος μου τέτοιου είδους μουσική, όταν τυχαίνει να βγώ έξω και να ακούσω τέτοια μουσική, πετάω απο την χαρά μου, με πιάνει ο ρυθμός αμέσως λέμε! Όπως επίσης οφείλω να ομολογήσω οτι με γοητεύει κι όλη η σχετική 'κουλτούρα' που συνοδεύει αυτήν την μουσική, παρ'όλο που όπως είπα και πιο πάνω, τα μουσικά μου ακούσματα είναι τελείως διαφορετικά. Αλλά τώρα που άρχισα, κάτι μου λέει οτι θα το συνεχίσω κιόλας ;)

11 Comments:

At 6:34 μ.μ., Οκτωβρίου 09, 2006, Blogger iris said...

τώρα, για να καταλάβω, εσένα ο μαύρος ρυθμός σου άρεσε ή οι μάυρες παρουσίες;

 
At 6:51 μ.μ., Οκτωβρίου 09, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Όλα καλά ήτανε ;)

 
At 7:29 μ.μ., Οκτωβρίου 09, 2006, Blogger pwlina said...

τα μπαλέτα απ'τα Μπολσόι ήταν?;Ρ

Γειά σου Θείο Άρηηηηηηηηη

 
At 9:30 μ.μ., Οκτωβρίου 09, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Etsi, etsi...

 
At 2:05 μ.μ., Οκτωβρίου 10, 2006, Blogger sardela said...

leme kai sta moytra soy re!!!!!! ;PP
black power rulezzzzzzzzzzz !!yo mother fucker!whaz up??gimme five man ;P

 
At 10:34 μ.μ., Οκτωβρίου 10, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

να σου φτιάξει αυτή παστίτσιο να γλύφεσαι...... :P

 
At 11:56 μ.μ., Οκτωβρίου 10, 2006, Blogger sardela said...

e to thema einai na mi tis blepate apla,alla na kanate kai kati...an meinate mono sto mati,klafta raxampale(anapodo toy xaralampe:) ;PP

 
At 10:19 μ.μ., Οκτωβρίου 11, 2006, Blogger iris said...

κοίτα ποια μιλά ...

 
At 8:10 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006, Blogger sardela said...

axaxaxa iris exis apolito dikio kali mou:) ontos ,ipe o gaidaros ton petino kefala:)) de to xa skefti etsi:))

 
At 8:28 μ.μ., Οκτωβρίου 12, 2006, Blogger Ogami Itto said...

πραγματικά, ορισμένοι θα έπρεπε να κλείνουν το στοματάκι τους, ΕΝΙΟΤΕ...

Εγώ πάλι, τι να πω; Αν δεν ήμουν Ιάπωνας μετανάστης, θα ήμουν σίγουρα μαύρο αδέρφι σε γκέτο, γιατί από χωρό και μαύρη μουσική στα νιάτα μου... Άλλο τίποτα!

Αχ.. Ωραίες βραδιές στο Bronx..

 
At 4:55 π.μ., Οκτωβρίου 19, 2006, Blogger Attalanti said...

Υο, θείε Άρη, yo! Ωραίες στιγμές... Και εις άλλες, καλύτερες!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home