Δευτέρα, Οκτωβρίου 23, 2006

IRENITA



Προχθές έφτασε ένα γράμμα απο Ισπανία, το οποίο μου το έστειλε η Irene, η καθηγήτρια Ισπανικών που είχα πέρσυ πρίν φύγω Βαρκελώνη και που βεβαίως εκτός απο το οτι είναι η καλύτερη καθηγήτρια όλων των εποχών είναι και πολύ κουκλάρα! Και στο γράμμα μέσα είχε ένα CD, όπου μου είχε γράψει όλα τα τραγούδια που ακούγαμε στο αυτοκίνητο, όταν με φιλοξενούσε σπίτι της και κάναμε εκδρομές στην Ανδαλουσία. Είχε και ένα τραγούδι που πολύ μου άρεζε, το Sunny απο την Cher, το οποίο το ακούγαμε όταν περνάγαμε κάτω απο τις ανεμογεννήτριες καθώς οδηγούσαμε για τον Ατλαντικό, τι υπέροχος δρόμος και τι υπέροχη παραλία η παραλία του Ατλαντικού!... Μου έφερε ξανά ένα σωρό αναμνήσεις, απο τις καλύτερες διακοπές που έχω κάνει τα τελευταία πολλά χρόνια... Τι ωραία που ήτανε! Ελππίζω να καταφέρει να έρθει η Irene τα Χριστούγεννα εδώ για διακοπές, και να περάσουμε το ίδιο όμορφα, όπως και το καλοκαίρι, αν και σαφώς η εποχή δεν ενδείκνυται όσο το καλοκαίρι. Irene αν διαβάζεις το post αυτό, έλα!!!

ΥΓ:Αν με αφήσει θα ανεβάσω και καμμιά φωτογραφία της να δείτε πόσο κουκλάρα είναι!

5 Comments:

At 1:21 π.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Pw,re su,me phre ki emena h sugkinhsh....

 
At 10:33 π.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Καλά... είσαι πολύ τυχερός... φαντάζεσαι να είχες καμιά καθηγήτρια σαν πρωταγωνίστρια του Αλμοδόβαρ? (ή Αλμοδοβάρ... γουατέβερ :P)!
:D

 
At 6:46 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Giati? Ti exoun dhladh oi prwtagwnistries tou Almodovar? Pantws to an h Irene einai kouklara h oxi, mporw na to epivevaiwsw ki egw. Einai.

 
At 7:47 μ.μ., Οκτωβρίου 23, 2006, Blogger iris said...

χάλια πέρασες στην Ισπανία ... !!

 
At 11:53 μ.μ., Νοεμβρίου 02, 2006, Blogger Ogami Itto said...

Η φωτογραφία την αδικεί παράφορα... Η κοπέλα είναι από τις πιο γοητευτικές που έχω γνωρίσει ποτέ και μάλιστα την θεωρώ πολύ ψηλότερα από τον γενικά μέτριο/χαμηλό μ.ο. των Ισπανίδων...

Μακάρι να έρθει και να μπορέσουμε να βρεθούμε alltogethah!

Έτσι είναι.. Χώρα με χώρα έχει διαφορές. Στην δική μου πατρίδα ας πούμε, έχει νερά του Ειρηνικού ολόγυρα. Ειδικά στο νησί όπου μεγάλωσα...Πρέπει να ξαναγυρίσω! Σ' αυτήν, ή σε κάποια επόμενη ζωή μου...

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home