Σάββατο, Μαρτίου 03, 2007

ΜΕΛΙΣΣΟΧΩΡΙ


Σήμερα πήγα να δω τον πατέρα μου, στο Μελισσοχώρι και να φάμε παρέα για μεσημέρι. Φάγαμε γαύρο με πράσινες πιπεριές στο τηγάνι, ζυμωτό ψωμί, μπρόκολο σαλάτα και σουπιές με σάλτσα. Ωραία ήτανε, παρ’όλο που δεν είμαι και πολύ λάτρης των θαλασσινών. Κατά τ’άλλα, του είπα να μου κάνει την ασφάλεια για την βέσπα μου και από βδομάδα πάω να αγοράσω κράνος. Έχω ψάξει ήδη και βρήκα ένα πολύ ωραίο, μαύρο ματ και σπαστό, σκέτο λουκούμι. Και μάλιστα έχει ύφασμα στο σαγόνι, που σχεδόν κλείνει μέχρι τον λαιμό. Μια χαρά και για μια στοιχειώδη προστασία από τυχών δακρυγόνα. Στην φωτογραφία φαίνεται η θέα που έχει το σπίτι του πατέρα μου. Όποτε πάει διακοπές το καλοκαίρι, μαντέψτε που την βγάζω ;)

5 Comments:

At 1:31 μ.μ., Μαρτίου 04, 2007, Blogger Γιωργος Μανουσακης said...

το μελισσοχώρι είναι κάπου κοντά στην Θεσσαλονίκη;

 
At 1:38 μ.μ., Μαρτίου 04, 2007, Blogger Nicky-Athina Polymeri said...

Πω πω....Μια χαρά σε βρίσκω!!!

 
At 1:47 μ.μ., Μαρτίου 04, 2007, Blogger Uncle Aris said...

Ναι είναι κοντάσ την Θεσ/νίκη, προς ωραιόκαστρο μεριά. Και ναι παιδιά το καλοκαίρι είναι πολύ καλα! Ηερμία, φύση και βουνό. Τι άλλο να θέλει κανείς;;; :)

 
At 3:05 μ.μ., Μαρτίου 04, 2007, Blogger Γιωργος Μανουσακης said...

θάλασσα!

 
At 9:28 π.μ., Μαρτίου 05, 2007, Blogger sardela said...

e nai ra, thalasa to kalokairi,vouno to ximona,etsi paei...btw gia to kranos:" spasto me yfasma sto sagoni kai mayro mat"???aaaaaa:) den ixe tipota se rozaki?;PP
ante, me to kalo oi boltes me ti vespa:)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home