Τρίτη, Ιουλίου 25, 2006

ΜΕΣ'ΤΟ ΔΑΣΟΣ ΠΟΔΗΛΑΤΩ...



Πύργους τηλεπικοινωνιών συναντώ... Έχοντας χάσει το κινητό μου δεν έχω πλέον τα τηλέφωνα των φίλων μου που γνώρησα εδώ κατα την διάρκεια του εράσμους μου. Οπότε δεν είναι και τόσο εύκολο να βρώ παρέα για να βγώ. Το χειρότερο είναι οτι τελικά θα φύγω χωρίς να τους αποχαιρετήσω, έτσι όπως ήρθανε τα πράγματα. Πάντως επειδή δεν λέει καθόλου να μένω μέσα το έχω γυρίσει στα σπόρ και στην αθλητική ζωή. Έτσι το απόγευμα πήγαμε με τον Javi για ποδήλατο. Ανεβήκαμε προς το βουνό του Tibidabo και ακολουθήσαμε ένα χωμάτινο μονοπάτι μέσα στο δάσος. Φτάσαμε πολύ κοντά στον πύργο τηλεπικοινωνιών της Βαρκελώνης και στη συνέχεια μπήκαμε ακόμα πιο βαθειά στο δάσος, πάντα κάνοντας χωμάτινες διαδρομές, ώσπου φτάσαμε αρκετά ψηλά και είχαμε όλη την Βαρκελώνη στα πόδια μας. Τι φοβερή θέα και τι ωραία διαδρομή! Τι στροφιλίκι θεέ μου!!! Ειδικά στον γυρισμό, που πιάσαμε ένα ασφάλτινο κομμάτι, όλο κατηφόρα και είχε απίστευτες στροφές και πολύ καλή άσφαλτο, την κάναμε σε πολύ μεγάλη ταχύτητα πλαγιάζοντας απολαυστικά στις στροφές... Κρίμα που ο δρόμος ήτανε διπλής κατεύθηνσης και απο φόβο μην έρθουνε αμάξια απο το αντίθετο ρεύμα δεν πηγαίναμε στο 100% των δυνατοτήτων μας... Που θα πάει, δεν θα πάρω μοτοσακό;;; (που λέει κι ο παππούς μου!) :Ρ Θα με φάνε οι δρόμοι!

11 Comments:

At 4:11 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

καλά τα κινητά θειέ... αλλά σαν τις πατροπαράδοτες αντζέντες... τίποτα!!! :P

 
At 4:28 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger ZissisPap said...

Όχι μοτοσακό, μόνο ποδήλατο...
Ρίχνουμε πολύ χιλιόμετρο το καλοκαίρι στη Βόρεια Ελλάδα...

 
At 4:36 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger pwlina said...

υπάρχει ρήμα ποδηλατώ???;Ρ
Με τέτοιες επιδόσεις στο ποδήλατο τι να τον κάνεις τον "μοτοσακό" :ΡΡ

Φιλιά

 
At 5:08 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger Alexandra said...

έχω πάει σ'αυτό το βουνό... πραγματικά μαγευτική θέα!

 
At 5:14 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Blogger κaτeρina said...

ένα μοτοσακό και γω παρακαλώ...

 
At 11:35 μ.μ., Ιουλίου 25, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Tha symfvnhsw me th rafaela. Nomizw oti meta th griph twn poulerikwn eksaplwnetai h griph twn xamenwn kinhtwn! Prox8es exase to diko ths mia filh mou kai psaxnetai me xamena noumera. Pantws re arh ta paidia apo to erasmus den mporeis na ta entopiseis sta spitia tous (se periptwsh pou den exoun fygei akomh?). Fovero na mhn mporeis na tous vreis kai na tous xairetiseis!

 
At 12:57 π.μ., Ιουλίου 26, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Αχ, οχι μην φύγεις από την πόλη των ονείρων μου....κάθε μέρα διαβάζω τι κάνεις εκεί και ταξιδεύω...

 
At 10:50 π.μ., Ιουλίου 26, 2006, Blogger Uncle Aris said...

@Ραφαέλα
Καλημέρα και welcome! Για το ποιός μας έφτυσε δεν ξέρω, αλλά άμα τον βρώ, να είσαι σίγουρη οτι έχω να του 'πω' πολλά!!!

@Γαιδάρα
Πολλά κιλά δίκιο έχεις, αλλά η ευκολία της τεχνολογίας... Πάντως λέω να υιοθετήσω την ατζέντα απο δω και πέρα...

@Σίγκμουντ
Με το που πάρω το μοτοσακό τότε, έρχομαι κι εγώ μαζί σας στα πολλά χιλιόμετρα που κάνετε. Βασικά αυτό που θέλω είναι να κάνω το γύρο της Ελλάδας με μοτοσακό και μετά ίσως πιο μεγάλα πράγματα. Βαλκάνια, Ευρώπη...

@Πωλίνα
Νομίζω οτι υπάρχει τέτοιο ρήμα, αλλά εγώ φυσικός είμαι πάλι, μη πολυβασίζεσαι... Και οι επιδόσεις καλές αλλα με μοτοσακό βγάζεις και γκόμενες, κατάλαβες; ;) (έλα λίγο!)
Φιλιά και σε σένα :)

@Αλεξάνδρα
Γενικά το τοπίο είναι πολύ όμορφο, όχι μόνο η θέα. Φύση ρε παιδί μου, μαγεύει, όπως και να το κάνεις...

@Κατερίνα
Άμα πάρεις να κάνουμε βόλτες μαζί!

@Ματίνα
Γιατί πήγα ποτέ τα σπίτια τους; Άσε που οι περισσότεροι έχουνε μετακομήσει, χώρια που δεν θυμάμαι και τα θυροτηλέφωνά τους, καθότι στην Ισπανία τα θυροτηλέφωνα έχουνε νούμερα κι όχι ονόματα

@Αιμιλία
Αφού σ-αρέσει τόσο πολύ, γιατί δεν έρχεσαι κι εσύ; Σοβαρά μιλάω τώρα...

 
At 12:31 μ.μ., Ιουλίου 26, 2006, Blogger RaZzMaTaZz said...

Ποδήλατο? Ποδήλατο?
Απλά ζηλεύω αρρωστημένα!!!!!
Lucky you!

Τα κινητά είναι ύπουλα κατασκευάσματα. Συμφωνώ κι εγώ οτι οι ατζέντες είναι uber ;)

 
At 6:02 π.μ., Ιουλίου 27, 2006, Blogger ellinida said...

Και εις ανώτερα ... και εις μοτοσακό δηλαδή !
:)))

 
At 11:51 π.μ., Ιουλίου 27, 2006, Blogger Alexandra said...

ναι καλό μου παιδί, φύση!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home