Σάββατο, Ιουλίου 29, 2006

ΣΥΜΜΑΖΕΜΑΤΑ


Χθές άρχισα το γενικό συμμάζεμα του δωματίου (όπως βλέπετε στην φωτογραφία τα πράγματά μου στοιβαγμένα σε μια μεριά) καθώς έπρεπε να μείνω σπίτι να περιμένω δέμα απο Ελλάδα με καινούργιο κινητό και φωτογραφική μηχανή. Βλέπετε η μάνα μου, όπως κάθε Ελληνίδα μάνα, δεν μπορεί να 'χάσει' έτσι εύκολα τον 'κανακάρη' της κι εγώ πάλι δεν μπορώ χωρίς φωτογραφική. Η φωτογραφική μηχανή είναι λίγο διαφορετική απο αυτήν που είχα, κάποιες λειτουργείες λιγότερες αλλά με μεγαλύτερη ανάλυση, οπότε πάνω κάτω στα ίδια είμαστε, δηλαδή μια καλή compact μηχανή. Αυτό σημαίνει οτι απο δω και πέρα θα ανεβάζω δικές μου φωτογραφίες στο blog ξανά. Πάντως με το συμμάζεμα βρήκα παλιά εισητήρια απο συναυλίες, μέρη που επισκεύτηκα, σημειώματα φίλων και γνωστών και ότι τελωσπάντων βρίσκει κανείς στο συμμάζεμα. Ξαναθυμήθικα πράγματα και μου ήρθε πάλι η αίσθηση οτι θα υποφέρω κατα την προσαρμογή μου στην Ελλάδα. Είναι τόσο διαφορετικά τα πράγματα εδώ... Μεγάλοι δρόμοι, άπλα, δεν στριμώχνεσαι, έχεις τον χώρο σου, υπάρχουνε πάρκα, πράσινο παντού... Αν και δυσάρεστες οι σκέψεις προσαρμογής, ήτανε ευχάριστες οι σκέψεις οτι θα δώ τους φίλους μου ξανά και το rewind που έκανα σκεπτόμενος το ότι πέρασα εδώ. Βέβαια δεν την κάνω ακόμα, την Δευτέρα το πρωί θα έρθει μια φίλη μου να με επισκευθεί και να δούμε την πόλη για μερικές μέρες και μετά ξεκινάει το ταξίδι στην Ιβιρική χερσόνησο. Απλώς ήτανε ευκαιρία να κάνω τα πολλά πολλά χθές ώστε να μη μου μείνουνε όλα την τελευταία στιγμή, όπου και θα είναι ακόμα πιο δύσκολα με φιλοξενούμενο. Άλλωστε έχω να δώ μερικά πράγματα ακόμα εδω πέρα ;)

9 Comments:

At 2:22 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger Attalanti said...

Μπράβο οργάνωση! Σε θαυμάζω θείε, ειλικρινά - μόνο εγώ κάνω τα πάντα την τελευταία στιγμή; Κάνε το καλύτερο όπου κι αν είσαι, πέρασε καλά με τους φιλοξενούμενους και ύστερα έλα να δώσεις στην εκπληκτική μητέρα σου ένα φιλί και μια αγκαλιά. Καλορίζικη και η νέα μηχανή!

 
At 3:44 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Καλορίζικα τα δωράκια σου! Περιμένουμε φωτογραφίες.
:)

 
At 4:21 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger unpaiktable said...

Με'γειά! Και μη ξεχάσεις το αποχαιρετιστήριο δείπνο με την Aina..

 
At 6:10 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger ΠΡΕΖΑ TV said...

Xαρα στο κουραγιο σου!!!Καλο μαζεμα και καλη υπομονη!!!

 
At 7:01 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Α ρε θειέ... θα γυρίσεις στο τρελοκομείο ε?... την πάτησες!... πάντα υπάρχει θέση γι ακόμη έναν :P

 
At 7:43 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger Charlie Alexandra said...

oxi aplos tha diskolefteis stin epistrofi sta patria, alla tha peraseis mia kolasi melagxolias kai frikis (krino ex idion) opote an kati mporo na sou po einai SPASTA OSO EISAI AKOMI EKEI
mouts

 
At 9:28 μ.μ., Ιουλίου 29, 2006, Blogger κaτeρina said...

αχ...στο είπα ότι σε ζηλεύω;;;
ε;;;


καλά να περνάς...!
τυχερέ!

 
At 6:45 μ.μ., Ιουλίου 30, 2006, Blogger Alexandra said...

είναι η αρχή της περιπέτειας της ζωής σου... καλά ταξίδια

 
At 3:42 μ.μ., Ιουλίου 31, 2006, Blogger Uncle Aris said...

@Attalanti
Εγχμμ καλά ας μη πιάσουμε το θέμα της οργάνωσης γιατί πονάει... Μερσί για τις ευχές όπως και να έχει :)

@In Silence
I'll do my best darling :D

@unpaiktable
Μερικά πράγματα δεν τα ξεχνάς φίλε μου...

@ΠΡΕΖΑ TV
Σάματι έχω κι άλλη επιλογή; Θα το παλέψω...

@ΓΑΪΔΑΡΑ
Έχει; Εγώ νόμισα οτι είναι τρελοκομίο διότι εδώ και καιρό έχουνε εξαντληθεί όλες με αποτέλεσμα να στοιβαζόμαστε ο ένας πάνω στον άλλον. Anyway, βλέποντας και κάνοντας...

@Charlie Alexandra
Άσε μη μου το θυμίζεις, γιατί κι εγώ αυτήν την εντύπωςη έχω και φρικάρω απο τώρα όποτε το σκεύτομαι. Φιλιά κ σε σένα :)

@kaTeRINa
Όχι καλέ πρώτη φορά το ακούω αυτό απο σένα :Ρ

@Pablo
Καλά καλά, εσένα θα σου ξηγήσω απο κοντά. ΠΟΥΡΕ!

@Alexandra
Λες;;; Μακάρι :)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home