Πέμπτη, Αυγούστου 17, 2006

ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ


Έχοντας γυρίσει στην Ελλάδα, έχω πέσει με τα μούτρα στις δουλειές. Έχει δυο μέρες που ταξινομώ φωτογραφίες και σήμερα επιτέλους τελείωσα. Τελικός όγκος δεδομένων 26 και κάτι GB. Οι φωτογραφίες ξεπερνάνε τις 10.000 και ακόμα δεν έχω αρχίσει την επιλογή αυτών που τελικά θα εμφανίσω. Κι ακόμα μου μένουνε να τακτοποιήσω τις βαλίτσες μου και τα πράγματά μου. Στο μεταξύ αρχίζω και συναντιέμαι με παλιούς φίλους μπας και γλυκάνει η προσαρμογή μου εδώ. Στην φωτογραφία βλέπετε την Δήμητρα με τον Θανάση δίπλα της κι απέναντί τους τον Δημήτρη, όπου βγήκαμε χθές σε μια ταβερνούλα να φάμε. Σήμερα βγήκα και με την φίλη μου την Μαρία, με την οποία είχα να επικοινωνήσω απο τότε που έφυγα και πολύ χάρηκα που την είδα και πάλι! Αύριο έχω κανονήσει να βρεθώ με την Ματίνα που είναι να φύγει στας Αμερικάς οσονούπω, για τα αποχαιρετηστήρια. Και ΣΚ λέω να την κάνω μια σύντομη εκδρομή προς Κατερίνη, σε μια φάρμα με άλογα να κάνω λίγη ιππασία. Μάλλον οι τελευταίες διακοπές μου πριν αρχίσει το διάβασμα για την επερχόμενη εξεταστική...

8 Comments:

At 11:05 π.μ., Αυγούστου 18, 2006, Blogger Σταθης Παναγιωτοπουλος said...

Προσέξτε τώρα : Βγηκε με τη Δήμητρα, θα βγει με τη Μαρία και τη Ματίνα, μετά θα πάει για ιππασία... Δε θέλω να υπονοήσω τίποτα, αλλά αν συναντήσετε τον Αρη καλύτερα πηγαίνετε τοίχο-τοίχο. Α ρε ξενιτιά, τι κάνεις στους ανθρώπους... ;-)

 
At 12:47 π.μ., Αυγούστου 19, 2006, Blogger Ναταλία said...

Απαπαπαπα.....καλέ υπερκόπωση θα πάθεις!!!

Γμτ....βάζεις τέτοιες φώτο όταν εγώ είμαι σε δίαιτα;;;;;;;;;;

 
At 7:34 μ.μ., Αυγούστου 19, 2006, Blogger pwlina said...

Eσύ γύρισες και νοσταλγείς...εγώ φεύγω και αγχώνομαι!Μήπως τελικά είμαι το μοναδικό άτομο που φεύγει για erasmus και φοβάται!?? αχ...δε θα το αντέξει το στομαχάκι μου τόσο άγχος για ένα μήνα ακόμα!φιλιά πολλά!

 
At 7:58 μ.μ., Αυγούστου 19, 2006, Blogger sardela said...

an koitakseis stathi, sta agapimena toy biblia o thios aris exei balei ton mikro prigkipa..kseeeeeris esi ;PPpp

 
At 12:35 π.μ., Αυγούστου 20, 2006, Blogger Charlie Alexandra said...

me to pou giriseis perimeno details gia farma stin katerini... fanatiki rider
mouts

 
At 11:16 π.μ., Αυγούστου 20, 2006, Blogger Attalanti said...

Αχ, βρε θείε, τί κούραση κι αυτή πια! Αφού τελείωσες με τα πολλά, προτείνω να κάνεις έναν τοίχο στο σπίτι σου με τις καλύτερες φωτογραφίες.

 
At 9:37 μ.μ., Αυγούστου 20, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Είσαι σε πολύ καλό δρόμο θειέ... έτσι που πας σε λίγο δεν θα σου φαίνεται καθόλου ότι έλειψες στα εξωτερικά... τώρα αυτό είναι καλό? :O
... anyway... όχι μπύρες καλέ μ'αυτή την κάψα... γι' αυτό κορώνεις και μετά πας για ιππασίες :P

 
At 9:52 π.μ., Αυγούστου 21, 2006, Blogger ptwsh said...

Κατερίνη; Αν σε προλαβαίνω να σου προτείνω να φας μύδια..

Πω πω βλέπω τώρα χωριάτικη σαλάτα στη φωτό, μπύρα και λιγουρεύτηκα πρωινιάτικα

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home