Τετάρτη, Αυγούστου 09, 2006

MALAGA


Τις τελευταίες μέρες κάναμε βόλτα στην Μάλαγα, βλέποντας λίγο το κέντρο και τα κτίρια που έχει. Κάτι παλιά ωραία αρχοντικά και τους καθεδρικούς της, ένας απο τους οποίους μάλιστα ονομάζεται κουλός. Κι αυτό διότι ενώ το αρχικό σχέδιο ήτανε να χτιστεί με δύο πύργους, ο ένας έμεινε μέχρι και σήμερα μισός, τον οποίο μπορείς να δείς ακόμα και μισοτελειωμένο. Πήγαμε ακόμα και στο σπίτι του P.Picaso, αφού είναι γέννημα θρέμα της Μάλαγας, όπου είδαμε μια έκθεση με κάτι κεραμικά του. Στο μουσείο του ακόμα δεν έχουμε πάει, αλλά ελπίζω να το κάνουμε κι αυτό σύντομα. Κι επίσης βγαίνουμε έξω κάθε βράδυ. Ειδικά χθές πήγαμε σε ένα jazz session σε κάποιο μαγαζί κοντά στην πλατεία, στην οποία προηγουμένος είχαμε τσακίσει μερικά mojitos. Το live αν και καλό δεν είδαμε παρα ένα μικρό του κομμάτι καθότι αυτά τα mojitos μας καθυστέρησαν αρκετά, χώρια που την επόμενη μέρα η Όλγα έπρεπε να πάρει το λεωφορείο για να πάει Sevilla κι απο εκεί Πορτογαλία (μειώνετε το χαρέμι μου να πάρει... :P) Με την Όλγα βέβαια θα ξαναβρεθούμε το Σάββατο στην Λισαβόνα, όπου θα πάω κι εγώ για να πάρω το αεροπλάνο του γυρισμού, μέσω Λονδίνου. Προς το παρόν όμως αύριο θα πάμε με την Irene, που βλέπετε στην δεύτερη φωτογραφία με φόντο το ηλιοβασίλεμα κι έναν φίλο της να κάνουμε μια εκδρομή σε μια λίμνη πάνω στο βουνό να κάνουμε μπάνιο. Σκοπεύουμε να γυρίσουμε πίσω Παρασκευή, μιας και θα κάνουμε και μια μικρή διαδρομή στην Ανδαλουσία. Άντε να ανέβουμε λίγο σε υψόμετρο γιατί μας έχει φάει η ζέστη εδω πέρα λέμε!

2 Comments:

At 4:34 μ.μ., Αυγούστου 09, 2006, Blogger κaτeρina said...

αυτή είναι ΖΩΗ!

:)

 
At 8:11 μ.μ., Αυγούστου 09, 2006, Blogger pwlina said...

δε μου λες θείο?πως την έχεις δει τη δουλειά?θέλεις να μας πιάσει κατάθλιψη?ΑΑΑΑΧ κακομοίρη μου εσύ γυρνάς κι εγώ φεύγω και μετά θα σου πω εγώ!Ένας μήνας έμεινε!!
;)

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home