Τετάρτη, Αυγούστου 16, 2006

HOME,HOME AGΑIN...


Προχθές γυρισα στην πατρίδα... Σκληρή η πραγματικότητα, αλλά ναι είμαι πίσω κι ακόμα δεν το εχω συνηδητοποιήσω. Το μυαλό μου ακόμα λες και είναι μουδιασμένο και είμαι σαν χαμένος. Αν το σπίτι σου είναι εκεί που είναι η καρδιά σου, τότε η δικιά μου έχει μείνει κάπου πίσω, σε κάποιο μέρος απο τα οποία επισκεύτηκα. Πάντως είδα μερικούς φίλους, ο Παύλος ιδιαίτερα είχε και γενέθλια στις 14 του μηνός, οπότε πήγαμε σπίτι μου να φάμε και μετά βγήκαμε να με κεράσει μπύρα. Πήγαμε Romance, ενα πολύ ωραίο μπαράκι γνωστό απο πολύ παλιά και είπαμε να πάμε την άλλη μέρα Χαλκιδική, να κάνουμε καμιά βουτιά. Κι όντως ξεκινήσαμε πρωί με μερικές περιπέτειες, αφού μείναμε απο βενζίνη, αλλά τελικώς καταφέραμε να φτάσουμε σπίτι, όπου πήραμε την μάνα μου και πήγαμε αρχικά στις Φώκιες, στο σπίτι του θείου μου να γιορτάσουνε την γιορτή τους η μάνα μου κι η πρώτη μου ξαδέρφη. Βεβαίως εμείς δεν κάτσαμε πολύ και πήγαμε προς Άθητο για μια βουτιά, οπότε γυρίσαμε για μεσημεριανό ξανά Φώκιες για μεσημεριανό. Πριν πάρουμε τον δρόμο της επιστροφής περάσαμε και απο Καλλιθέα για ένα ταβλάκι, όπου δείχνοντας εξαιρετική τύχη με νίκησε. Τελικώς γυρίσαμε βραδάκι σπίτι και βγήκαμε Ναβαρίνου, να φάμε καμμιά γλυκιά κρέπα που μου έλειψε τόσο καιρό στην ξενιτιά. Σιγά σιγά θα προσαρμοστώ, μέχρι βέβαια να ξαναφύγω...

ΥΓ:Φωτογραφίες θα έρθουνε σύντομα, υπομονή. Το ίδιο και η αλλαγή των προηγούμενων post, απο greeklish σε Ελληνικά.

Update:Οι φωτογραφίες μπήκανε, τα greeklish αλλάξανε σε Ελληνικά επίσης. Εδώ στην πρώτη φωτογραφία καμάρα, Θεσ/νίκη, στην δεύτερη Χαλκιδική, Άθητος

10 Comments:

At 10:38 π.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger sardela said...

welcome backzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz:)

p.s. itan anagki na anaferthis se krepes???????!?!!?!? an kai go sto xoriom efaga kati krepes katse kala ;PP

 
At 11:36 π.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger Σταθης Παναγιωτοπουλος said...

Καρδιά και κολοκύθια. Από τις Ramblas στο Ναυαρίνο, το απόλυτο ξενέρωμα, κι ας λένε ότι θέλουν οι έλληνες...

 
At 1:48 μ.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger Nenyaki : ) said...

όταν είχα γυρίσει, θυμάμαι ότι αν και όλα ήταν οικεία, μου φαινόντουσαν παράξενα.

Ακόμα και το δωμάτιό μου μου φαινόταν παράξενο (πόσο μάλλον η πόλη!).

Άσε που δεν ήξερα που είναι τα πράγματά μου, πήγαιναν να με πατήσουν αυτοκίνητα όταν περνούσα τον δρόμο (στην Φινλανδία σταματούν στις διαβάσεις εννοείται!), καθόμουν σαν χαζό και παρακολουθούσα τους γύρω μου (ξέρεις "Α! αυτός μιλάει Ελληνικά!!!") και τέλος, το θεϊκό "ααα! εδώ σε εσάς νυχτώνει το βράδυ!!!")

καταλαβαίνεις πόσο εξωγήινη φαινόμουν στους άλλους!
λες και έλειπα χρόνια ας πούμε...


καλή προσαρμογή :)

 
At 2:05 μ.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger RaZzMaTaZz said...

Καλωσήρθες!! Και περιμένουμε φωτογραφίες, ε? :)

 
At 2:06 μ.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger κaτeρina said...

:))

καλώς ήρθες!!!

 
At 7:31 μ.μ., Αυγούστου 16, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

Άντε... καλωσήλθες πατριώτ' :P
Θα σου πάρει λίγο καιρό φαντάζομαι να προσαρμοστείς στην ελληνική πραγματικότητα, που δεν είναι ότι καλύτερο κατ' εμέ, αλλά θα γίνει...
Aναμένουμε τις φωτογραφίες-ντοκουμένα :D
Όσο για τα γκρίκλις... περιμένω την αλλαγή για να τα διαβάσω γιατί... τα ματάκια μου καλιέεεεεεεε :P

 
At 12:54 π.μ., Αυγούστου 17, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Πάντως από το Ποσείδι δεν πέρασες,ε? Γιατί ήταν μια παρεά παιδιών στην παραλία που σκαρφαλωναν castellers και ειπα να πάω να ρωτήσω ...μήπως είσαι θείε εδώ?? Πάντως φαίνεται ότι ακόμη δεν έχεις συνέλθει που γύρισες!
καλη επανεγκατάσταση στο εδώ σπίτι!

 
At 8:12 μ.μ., Αυγούστου 17, 2006, Blogger Νίνα said...

Καλως μας ήρθες..!!! Να περνάς όμορφα :)

 
At 1:41 π.μ., Αυγούστου 18, 2006, Blogger Uncle Aris said...

Ευχαριστώ παιδιά, θα προσαρμοστώ δυστυχώς, θέλω δεν θέλω... Άσε που δεν λέει και να είσαι απροσάρμοστος :Ρ

@Αιμιλία
Κάτι μου ανέφερε και κάποιος άλλος γι'αυτό που λές, αλλά δεν ξέρω περισσότερες πληροφορίες. Αλλά άμα τους πετύχω του χρόνου θα τους δείξω how to do the job. Να'ούμε... :Ρ

 
At 11:14 π.μ., Αυγούστου 20, 2006, Blogger Attalanti said...

Καλωσόρισες!!!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home