Σάββατο, Αυγούστου 19, 2006

ΚΑΛΩΣΩΡΙΣΜΑΤΑ ΚΙ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΙ


Χθές βράδυ βγήκα να με καλωσωρίσει η φίλη μου η Ματίνα και με την ευκαιρία να την αποχαιρετήσω καθώς το ίδιο βράδυ τα ξημερώματα έπαιρνε το αεροπλάνο να πάει Αμέρικα και μάλιστα L.A. Μαζί με την Ματίνα ήρθε και η φίλη μας η Εύα και λέγαμε τα του εράσμους, καθότι αυτές είχανε πάει πέρσυ εράσμους, σε ένα χωριό, κάπου στην Ιταλία. Εδώ τις βλέπετε σε ένα τρυφερό στιγμιότυπο, η Ματίνα να 'πνίγει' πάντα με την τρυφερότητα που την διακρίνει, την Εύα. Πάτνως έχω να πώ οτι είδα κι ένα πρόσωπο της Ματίνας που δεν περίμενα να δω ποτέ και το οποίο με εξέπληξε, θα έλεγα ευχάριστα, αλλά δεν θα αναφερθώ παραπέρα καθότι δεσμεύτηκα να μην πω τίποτε. Όπως και να έχει δώσαμε ραντεβού ξανά το καλοκαίρι που θα έρθει ή στην Αμερική, είτε L.A. είτε Φλόριδα που τυχαίνω να έχω κάποιες άκρες εγώ. Αλλά αυτό το βλέπω μετά το πτυχίο μου, σε κάνα 2 χρόνια δηλαδή. Anyway, Ματίνα, have a nice trip and take care :D

4 Comments:

At 8:29 μ.μ., Αυγούστου 21, 2006, Blogger sardela said...

a re skyle tremeeeeeeee.....o thios exi perisotero ginokomani sto blog apo sena.......soy xalaei tin piatsa ;PPPPP

 
At 10:32 π.μ., Αυγούστου 22, 2006, Blogger ptwsh said...

Διακρίνω μια γλυκύτατη διακριτητότητα. Μπράβο! Παράδειγμα προς μίμηση!

 
At 7:58 μ.μ., Αυγούστου 22, 2006, Anonymous Ανώνυμος said...

Eυτυχώς δε λες που η φίλτατη Ματίνα φρόντισε να μην κατασταθεί δυνατή η εμφανιση της φάτσας μου στα ιντερνετ; :-) Κάνει κανείς τόσο κόπο να κρατηθεί ανώνυμος και η δημοσιότητα να παραφυλά..

 
At 12:16 π.μ., Αυγούστου 29, 2006, Blogger pinar said...

nice photo!!

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home