Κυριακή, Νοεμβρίου 12, 2006

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


Απο σήμερα θα ανεβάζω μια φωτογραφία κάθε εβδομάδα, σαν την φωτογραφία της εβδομάδας. Ελπίζω να είναι κάθε φορά μια δικιά μου φωτογραφία που έχει τραβηχτεί μέσα στην εβδομάδα που θα έχει μόλις περάσει, αλλά επειδή υπάρχει και το ενδεχόμενο να στερηθώ την έμπνευση, σε αυτέσ τιε περιπτώσεις, θα ψάχνω και θα ανεβάζω κάποιες παλιές δικές μου ή κάποιες που θα βρίσκω στο internet. Επίσης δικές σας φωτογραφίες είναι ευπρόσδεκτες και θα τις ανεβάζω κι αυτές, αρκεί να μου τις στείλετε στο mail μου. Η συγκεκριμένη φωτογραφία είναι τραβηγμένη απο την στάση του Λευκού Πύργου στο κέντρο. Ο ουρανός είναι ένα απο τα αγαπημένα μου θέματα και ίσως να το δείτε να επαναλαμβάνεται αρκετές φορές.

4 Comments:

At 11:29 μ.μ., Νοεμβρίου 12, 2006, Blogger iris said...

με το καλό και άλμπουμ.

 
At 12:02 π.μ., Νοεμβρίου 13, 2006, Blogger sardela said...

pffffff oi dikes moy einai waaaaaaaaay waaaaaaaaay better:))tha to diapistosete se ligo kairo ;))

 
At 9:44 μ.μ., Νοεμβρίου 13, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

πάντα ωραίο θέαμα ένας ουρανός... στη φωτό σου τα σύννεφα μοιάζουν με πρόσωπα... όμορφη!

 
At 7:45 μ.μ., Νοεμβρίου 15, 2006, Blogger ΓΑΪΔΑΡΑ said...

ΑΦΟΥ δεν μπορώ να στα πω στο αντίστοιχο θέμα (παρεπιπτόντως...γιατί καλέ???) θα στα πω εδώ... ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!!... πολύχρονος και όσο ευτυχισμένος μπορείς να γίνεις... όσο για τα άλλα... μικρός είσαι... θα περάσεις κι άλλα στάδια... ουυυυυυ... που να στα λέω... :P

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home