Δευτέρα, Αυγούστου 21, 2006

ΣΤΗΝ ΦΑΡΜΑ ΜΕ ΤΑ ΑΛΟΓΑ













Χθές γύρισα απο την φάρμα που πήγα για ιππασία. Απλώς πολύ ωραία. Η φάρμα ήτανε 50 μέτρα απο εκεί που σκάει το κύμα, σε μια περιοχή όπου είχε δέντρα και παχιά σκιά και γενικά το μέρος ήτανε πολύ ωραίο. Έστησα την σκηνή μου, και βοήθησα σε δουλειές στην φάρμα, what is well known as farmerboy. :P Δηλαδή ποτίσαμε και ταίσαμε τα άλογα, φέραμε μια φοραδίτσα στον επιβήτορα να την 'κανονήσει' και τέτοια ωραία πράγματα. Πάντως είναι πολύ ωραίο να είσαι στην φύση. Εμένα τουλάχιστον με ηρεμεί πολύ. Και πραγματικά ήτανε πολύ ωραία. Είχε κι ένα σωρό ζώα, τα οποία ήτανε πανέμορφα, στις φωτογραφίες βλέπετε τον Ντα Βίντσι, ένα πανέμορφο πουλάρι 8 μηνών που κυκλοφορούσε ελεύθερο με τον αδερφό του τον Πικάσο και στην πιο κάτω φωτογραφία έναν μικρό μούργο που ήτανε όλη την ώρα χωμένος στα σκουπίδια κι αφού άδειαζε την σακούλα το έπαιζε χελώνα, κουκουλωνότανε με την σακούλα σκουπιδιών και έκανε την χελώνα. Την άλλη μέρα βγάλαμε έναν παππού, έναν ελληνικό ίππο, πολύ ήσυχο και ήρεμο, που με έκανε βόλτα για καμμιά ωρίτσα. Στην αρχή βέβαια πήγε να μου πάρει τον αέρα και με πήγαινε όπου ήθελε, αλλά με τις οδηγείες που μου έδωσε ο εκπαιδευτής μου τον επαναφέραμε σε τάξη. Τώρα την επόμενη φορά που θα πάω θα κάνουμε μεγαλύτερη βόλτα κι έξω απο τα όρια της φάρμας, μιας και απ'ότι μου είπε ο εκπαιδευτής αφομοιώνω γρήγορα. κρίμα που αρχίζει σύντομα διάβασμα και δεν ξέρω πότε θα είναι η επόμενη φορά. Πάντως ήτανε μια πολύ ωραία εμπειρία, όπως και να έχει.

2 Comments:

At 8:40 μ.μ., Αυγούστου 21, 2006, Blogger sardela said...

oste tin kavalises tin sela?
to petaloses to alogo?
to sfikses to xalinari?
ta trabikses ta gkemia?????

o re megaliaaaaaaa;PP

 
At 1:54 μ.μ., Οκτωβρίου 16, 2008, Anonymous Ανώνυμος said...

pou akrivws einai auti i farma?mporei na paei kapoios authimerwn na ippeusei i na kanei otidipote allo?i prepei na kathisei opwsdipote gia kapoies meres?

 

Δημοσίευση σχολίου

<< Home